آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۸:۱۴
کد خبر: ۵۰۱۷۹۵
آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در رده های مختلف فوتبال و فوتسال کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و هفت ستاره ارومیه برگزار و از سوی وحید مهدی پور متصدی تدارکات تیم هفت ستاره ارومیه تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت  مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا تیم هفت ستاره ارومیه به دلیل داشتن 5بازیکن اخطاری به استناد ماده69 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ 50میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.رای صادره قطعی است.

تعلیق محرومیت فرهاد توکلی و میلاد احمدی 
فرهاد توکلی بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با تحمل بیش از نیمی از دوران محرومیت خود درخواست تعلیق باقی مانده محرومیت خود را کرد که کمیته انضباطی با این درخواست موافقت و به استناد ماده 59 آیین نامه انضباطی یک جلسه محرومیت وی برای چهار ماه از 14/10/95 به حالت تعلیق درآورد.ضمنا این کمیته یک جلسه محرومیت باقی مانده میلاد احمدی بازیکن تیم آلومینیوم اراک را از تاریخ 13/10/95 برای 6 ماه تعلیق کرد.

محرومیت و جریمه نقدی برای علیرضا آلبوغبیش 
علیرضا آلبوغبیش سرپرست تیم شاهین ماهشهر که به دلیل تخلفات ارتکابی در دیدار مورخ 3/7/95 مقابل شهرداری تبریز با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی محروم بود ، به استناد بندهای 4و5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به 6 جلسه محرومیت و 10میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. محرومیت صادره با احتساب محرومیت متحمله ناشی از دستور موقت و قابل تجدیدنظر است. 

جریمه نقدی تیم استقلال نوین ماهشهر
مسابقه تیم های استقلال نوین ماهشهر و بهرداد اردبیل برگزار و تماشاگران منتسب به تیم میزبان مبادرت به پرتاب بطری و اشیا متفرقه به داخل زمین کردند که این اقدام منطبق با مفاد ماده 79 آیین نامه انضباطی تشخیص و تیم استقلال نوین ماهشهر به پرداخت مبلغ 10میلیون ریال محکوم شد. رای صادره قطعی است.

محرومیت و جریمه نقدی در لیگ برتر نوجوانان
یاسین بنواری بازیکن شماره 7 تیم نفت اهواز در دیدار مقابل برق شیراز در تاریخ 12/9/95 به دلیل حمله ور شدن به داور و رفتار زننده و مضروب کردن داور که منطبق با بند 1ماده66 آیین نامه انضباطی به یک سال محرومیت از همراهی تیم متبوع و پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. حسین بختیاری زاده مربی تیم نفت اهواز به دلیل ایجاد جنجال و سروصدا، رفتار زننده، فحاشی و تکرار این تخلفات پس از اخراج که منطبق با بند 5 ماده 66 بوده، به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت مبلغ 5میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.رای صادره قطعی است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز