طباطبایی: دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۴:۰۹
کد خبر: ۵۰۲۰۵۳
طباطبایی: دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی برگزار می شود
مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با تربیت مربی استعدادیابی ورزشی، منتظر پدیده های جدید در ورزش کشور باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رامین طباطبایی درخصوص دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی گفت: به منظور تقویت نیروهای انسانی متخصص استعدادیاب در ورزش کشور برای نخستین بار دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با همکاری پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به تربیت مربی استعدادیابی ورزشی زیر نظر اساتید مجرب ورزش کرده است.

وی اظهار داشت: باتوجه به تمرکز وزارت ورزش و جوانان به فرآیند استعدادیابی در جامعه ورزش و تاسیس کانون های استعدادیابی ورزشی در کشور، تقویت استعدادیابی فدراسیون ها ی ورزشی و استفاده از تمامی ظرفیت های علمی، در همین راستا دوره تربیت مربی استعدادیابی ورزشی پیش بینی شده است.

طباطبایی در خاتمه گفت: با ورود مربیان متخصص استعدادیاب به متن ورزش کشور تحولی بزرگی در شناسایی و جذب مستعدین در رشته های مختلف ورزشی در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود و راه توسعه ورزش قهرمانی هموارتر خواهد شد.

نظر شما