هشتم بهمن آغاز مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال جوانان

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۷:۲۳
کد خبر: ۵۰۲۱۲۱
هشتم بهمن آغاز مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال جوانان
مرحله نهایی لیگ دسته یک جوانان از هشتم بهمن ماه آغاز می شود و بعد از پنج روز رقابت تیم های شرکت کننده، با معرفی قهرمان سال 95 به پایان می رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی جوانان ایران جام «شهدای منا» از روز جمعه هشتم بهمن به میزبانی باشگاه سپهرالکتریک قزوین آغاز می شود و تا 12 بهمن ماه ادامه ادامه خواهد داشت.

مرحله نهایی این رقابت ها با حضور شش تیم صعود کننده از دور مقدماتی شامل سپهر الکتریک قزوین، فرش محتشم کاشان، کریمه قم، لاستیک بارز کرمان، رعد پدافند اصفهان و عقاب سبلان به صورت دوره ای در یک گروه برگزار می شود.

ورود تیم های شرکت کننده عصر روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه است و هر تیم می تواند از 14 بازیکن متولد 11 دیماه سال 75 به بالا استفاده کند.

هزینه ثبت نام برای تیم های شرکت کننده 50 میلیون ریال است و چنانچه تیم ها نیاز به اسکان، تغذیه و رفت و آمد نداشته باشند، هزینه ثبت نام 15 میلیون ریال خواهد بود.

تیم های شرکت کننده از تاریخ 18 دیماه به مدت 13 روز فرصت ثبت نام دارند که باید به سایت فدراسیون والیبال مراجعه و تیم خود را از طریق اینترنت ثبت نام کنند.

گواهی تحصیلی عکسدار با مهر دبیرستان یا مدرسه راهنمایی و تایید آموزش و پرورش استان، اصل وکپی کارت ملی، شناسنامه عکسدار، کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت فدراسیون و اصل و کپی کارت ملی و مربیگری برای کادر فنی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

تیم هایی که در این مرحله از حضور در مسابقات انصراف دهند طبق بند 15 (8-15) آئین نامه سازمان لیگ با آنان رفتار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز