قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان در محمود آباد معرفی می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۰۲۱۲۴
قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان در محمود آباد معرفی می شود
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال جوانان از هشتم بهمن ماه به میزبانی باشگاه کاله مازندران در شهر محمود آباد آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان ایران جام «شهدای منا» از روز جمعه هشتم بهمن به میزبانی باشگاه کاله مازندران در محمودآباد آغاز می شود و تا 13 بهمن ماه ادامه ادامه خواهد داشت. مرحله نهایی این رقابت ها با حضور هشت تیم صعود کننده از دور مقدماتی در دو گروه برگزار می شود که گروه بندی به قرار زیر است:

گروه اول: کاله مازندران، سازمان عمران شهرداری ساری، شهرداری ارومیه و پارسه تهران
گروه دوم: هاوش گنبد، پیکان تهران، سایپا تهران و بانک سرمایه

سه روز نخست این رقابت ها (هشتم تا دهم بهمن) مرحله مقدماتی است و تیم ها در دو گروه با یکدیگر مسابقه می دهند و در روز چهارم (پلی آف) تیم های اول تا چهارم هر گروه به صورت ضربدری به مصاف گروه دیگر می روند.

روز دوازدهم بهمن ماه مرحله نیمه نهایی و سیزدهم بهمن ماه مرحله نهایی این رقابت ها پیگیری می شود تا تیم های اول تا سوم لیگ برتر جوانان سال 95 معرفی شوند.

ورود تیم های شرکت کننده عصر روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه است و هر تیم می تواند از 14 بازیکن متولد 11 دیماه سال 75 به بالا استفاده کند.

هزینه ثبت نام برای تیم های شرکت کننده 50 میلیون ریال است و چنانچه تیم ها نیاز به اسکان، تغذیه و رفت و آمد نداشته باشند، هزینه ثبت نام 15 میلیون ریال خواهد بود.

تیم های شرکت کننده از تاریخ 18 دیماه به مدت 13 روز فرصت ثبت نام دارند که باید به سایت فدراسیون والیبال مراجعه و تیم خود را از طریق اینترنت ثبت نام کنند.

گواهی تحصیلی عکسدار با مهر دبیرستان یا مدرسه راهنمایی و تایید آموزش و پرورش استان، اصل وکپی کارت ملی، شناسنامه عکسدار، کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت فدراسیون و اصل و کپی کارت ملی و مربیگری برای کادر فنی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

تیم هایی که در این مرحله از حضور در مسابقات انصراف دهند طبق بند 15 (8-15) آئین نامه سازمان لیگ با آنان رفتار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز