محمود خوراکچی در گفتگو با برنا:

میزبانی جام جهانی فوتسال می‌تواند برگ برنده و اعتباری بزرگ برای ورزش ایران باشد/ باید امکانات مورد نیاز فراهم شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۷:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۲۵۰
میزبانی جام جهانی فوتسال می‌تواند برگ برنده و اعتباری بزرگ برای ورزش ایران باشد/ باید امکانات مورد نیاز فراهم شود
پیشکسوت فوتسال کشورمان به میزبانی ایران در جام جهانی 2020 امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود خوراکچی، پیشکسوت فوتسال کشورمان درباره کاندید شدن ایران برای میزبانی در مسابقات فوتسال جام جهانی 2020 با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اگر میزبانی جام جهانی را برای ایران به دست آورد برگ برنده و اعتباری بزرگ برای ورزش ایران کسب کرده است، بیان کرد: باید امکانات مورد نیاز برای سالن های فوتسال ایجاد شود تا با استانداردهای AFC هماهنگ باشد.

خوراکچی با اشاره به اینکه ایران برای میزبانی در مسابقات جام جهانی نیاز به چهار سالن استاندارد دارد، افزود: در کل کشور سالن های مناسبی در تبریز، اصفهان، تهران و اردبیل وجود دارد اما برای آنکه حتما میزبانی جام جهانی را به دست آوریم باید حتما 10 سالن مورد نظر AFC را داشته باشیم که لااقل 4 سالن آن مورد تایید باشد.

وی با تاکید بر اینکه هتل های خوبی برای اقامت تیم های شرکت کننده در جام جهانی وجود دارد، اضافه کرد: ایرانیان از دیرباز به میزبانی خوب معروف بوده اند. ایران در بسیاری از مراسم های اجتماعی، سیاسی و ورزشی میزبانی های مناسبی داشته است.

خوراکچی یادآور شد: یکی از کارهایی که مراکز فیفا برای برگزاری مسابقات انجام می دهند با هدف جذب تماشاگر برگزار می شود و ایران با حضور تماشاگران پرشور می تواند از گزینه های خوب برای میزبانی مسابقات جام جهانی باشد. فیفا میزبانی مسابقات جام جهانی را از تیم هایی که از نتایج مناسب برخوردار هستند، انتخاب می کند.

وی درباره تیم ملی بیان کرد: تیم ملی فوتسال ایران از شرایط خوبی برخوردار است. کارشناسان بسیاری در دنیا هستند که تیم ملی کشورمان را از فینالیست های جام جهانی 2020 قلمداد می کنند. تیم ملی فوتسال کشورمان می تواند با دیدارهای دوستانه به هماهنگی های لازم برسد.

خوراکچی گفت: اگر دیدارهای فوتسال به شکل زنده پخش شود، حتما کیفیت بازی بازیکنان حتی لیگ هم افزایش پیدا می کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز