لیگ برتر والیبال؛

جدال کاله و شهرداری تبریز در دیدار معوقه هفتم هشتم

۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷:۰۴
کد خبر: ۵۰۲۶۰۱
جدال کاله و شهرداری تبریز در دیدار معوقه هفتم هشتم
دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال یین تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز روز یکشنبه 19 دیماه در آمل برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه سوم آذرماه پیگیری شد.

در این هفته تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز نیز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل باید به مصاف یکدیگر می رفتند که به علت بارش برف شدید در شهرهای شمالی و قطع گاز و برق شهر آمل این مسابقه به رغم حضور دو تیم برگزار نشد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز یکشنبه 19 دیماه را برای برگزاری این مسابقه تعیین کرد که دو تیم از ساعت 16 در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف یکدیگر می روند.

تیم والیبال کاله مازندران در حال حاضر با پنج برد و 16 امتیاز در رتبه دهم جدول است و تیم شهرداری تبریز با 6 برد و 20 امتیاز و یک بازی کمتر از کاله در جایگاه هفتم قرار دارد.

تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز در صورت پیروزی در این دیدار یک پله صعود در جدول خواهند داشت.

محمد شاهمیری و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم این مسابقه انتخاب شدند و نظارت بر این دیدار را نیز خلیل یگانه مجد و احمد بندری بر عهده خواهند داشت.

قرار بود همزمان با این مسابقه دیدار معوقه هفته سیزدهم بین تیم های صالحین ورامین و سایپا نیز برگزار شود که سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان برگزاری این مسابقه را به سوم بهمن ماه موکول کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز