وزیر ورزش و جوانان در شوراى معاونان:

مشارکت خیرین ورزشى یار مصداق اقدام و عمل است/ فدراسیون دوومیدانى برنامه عملیاتى بیاورد، وزارتخانه حمایت می‌کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۱:۵۱
کد خبر: ۵۰۳۳۰۷
مشارکت خیرین ورزشى یار مصداق اقدام و عمل است/ فدراسیون دوومیدانى برنامه عملیاتى بیاورد، وزارتخانه حمایت می‌کند
یکصد و شانزدهین جلسه شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانى فر در یکصد و شانزدهین جلسه شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: خیرین ورزشى یار افراد ارزشمند و دلسوز کشورند که با حمایت و پشتیبانى از جوانان و نوجوانان و ورزشکاران  مصداق بارز اقدام و عمل هستند.

وزیر ورزش گفت: هیچ لذتى بالاتر از این نیست که شاهد تکمیل پروژه هاى نیمه تمام با همت و یارى خیرین ورزشى یار باشیم و هزاران نوجوان و جوان از این اماکن براى سلامت و توسعه ورزش همگانى و قهرمانى بهره مند شوند .

در این نشست مناف هاشمى گزارشى از فعالیت هاى وزارتخانه در خصوص حضور و مشارکت خیرین ورزشى یار در تکمیل پروژه هاى نیمه تمام ارائه کرد. 

به گفته معاون پشتیبانى وزارت ورزش و جوانان در زمینه جلب مشارکت و کمک خیرین ورزشى یار استان هاى فارس، اصفهان، آذربایجان شرقى، هرمزگان، کرمان و یزد در رده اول تا ششم کشور قرار دارند.

دکتر مسعود سلطانى فر در نشست شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان درباره فعالیت هاى فدراسیون دوومیدانى گفت: همزمان با خیز وزارتخانه براى توسعه مدال آورى در رشته هاى پایه و پرمدال، نگاه اعتبارى وزارت ورزش هم به این فدراسیون ها تغییر مى کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون دوومیدانى باید براى این راهبرد ما، برنامه عملیاتى بیاورد و قطعا وزارتخانه بعد از بررسى هاى فنى و لازم حمایت بیشترى از این رشته پرمدال خواهد کرد.

سلطانى فر از کیهانى رییس فدراسیون دوومیدانى خواست برنامه اى بلند مدت براى دانش افزایى مربیان ابرانى با بکارگیرى مربیان با کیفیت و سرشناس بین المللى داشته باشد و در بازی هاى آسیایى جاکارتا از دوومیدانى ایران توقع مدال آورى در سطح خوبى داریم.

وزیر ورزش و جوانان از توجه این فدراسیون به رده هاى سنى و بخصوص دوندگان زن تشکر کرد.

در نشست شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان مجید کیهانى گزارشى از فعالیت ها و برنامه هاى فدراسیون دوومیدانى ارائه کرد.

نظر شما