اردوی تیم والیبال نوجوانان یک روز زودتر پایان یافت

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۰:۴۰
کد خبر: ۵۰۴۱۷۱
اردوی تیم والیبال نوجوانان یک روز زودتر پایان یافت
ششمین اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوانان پسر عصر امروز و یک روز زودتر از موعد به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

ششمین اردوی آماده سازی این تیم که از سوم دیماه آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) و یک روز زودتر به دلیل تعطیل شدن روز سه شنبه از سوی هیات دولت، به پایان رسید و اردوی هفتم نوجوانان از روز شنبه 25 دیماه آغاز می شود.

در مدت این اردو، ملی پوشان تیم ملی نوجوانان 30 جلسه تمرین صبح و عصر برگزار کردند و چهار دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم های جوانان سایپا و پیکان و تیم دسته یکی عقاب تهران از دیگر برنامه های این اردو بود.

تمرینات بدنسازی (وزنه بالا تنه و وزنه پایین تنه)، تمرینات تکنیک، هوازی، تاکتیک و تاکتیک تیمی نیز از جمله تمرینات این تیم در مدت اردوی ششم بود که سه مسابقه درون اردویی نیز در این مدت برگزار شد.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، مهدی جعفروند، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علیرضا مصلح آبادی، امیرحسین چمنی، علی طبری، احسان دانش دوست، صابر کاظمی، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، حسین سلیمان اهری، علیرضا بابایی، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی ششم تیم ملی والیبال نوجوانان بودند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان)مجید عباس خواه (ماساژور) و محمد امین شاکری (آنالیزور)، تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی کردند.

نظر شما