ظاهرا استقلال به اسین نیاز ندارد؛

لطفی: ستاره آفریقایی را به ایران می‌آورم/ اگر شک دارید پیشنهاد بدهید

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۴۴۸۶
لطفی: ستاره آفریقایی را به ایران می‌آورم/ اگر شک دارید پیشنهاد بدهید
پیشکسوت استقلال گفت: توانستیم اسین را راضی کنیم که پیشنهادات ایرانی را بررسی کند اما مسئولان استقلال به این مساله بی تفاوتند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مطرح شدن نام مایکل اسین برای بازی در لیگ ایران آنقدر عجیب بود که همه سعی کردند آن را باور نکنند و عده ای حتی پرسیدند چرا او به چین نمی رود؟! اما کسی که این موضوع را کلید زده، معتقد است یک پیشنهاد از ایران، باعث آمدن ستاره اسبق چلسی به کشورمان خواهد شد.

سعیدلطفی، پیشکسوت استقلال که با مدیربرنامه های ستاره غنایی آشنایی و رابطه نزدیکی دارد خبر مهمی را به فوتبال ایران داد و سعی دارد تا این بازیکن مطرح را به تیم محبوبش انتقال دهد اما ظاهرا با بی توجهی مسئولان باشگاه استقلال مواجه شده و از این موضوع اظهار تعجب می‌کند!

لطفی در گفتگو با خبرنگار برنا و در خصوص جلسه ای که قرار بود با سرمربی استقلال برای گفتگو در مورد انتقال اسین برگزار کند، گفت: متاسفانه بنده موفق نشدم با آقای منصوریان صحبت کنم و تنها با برادر و یکی از اقوام ایشان صحبت کردم. برایم جای تعجب دارد که چرا مسئولان استقلال نسبت به این مساله بی تفاوت و بی اهمیت هستند. اسین بازیکن بزرگی در فوتبال اروپا بوده و بدون شک سطح او از فوتبال آسیا فراتر است. به نظرم حالا که قبول کرده به ایران بیاید، نباید این فرصت را از دست بدهیم. همین الان کشورهای آسیایی مانند قطر آماده جذب او هستند اما ما توانستیم او را راضی کنیم که اول پیشنهادات ایرانی را بررسی کند.

لطفی در پاسخ به این سوال که شاید بزرگی نام اسین باعث شده این موضوع جدی گرفته نشود، گفت: اشکالی ندارد. شاید آقایان فکر می کنند بنده دروغ می گویم و به دنبال مطرح کردن نام خودم هستند. آن ها اگر شک دارند می توانند برای امتحان این مساله، پیشنهادشان را به صورت رسمی ارائه بدهند. فکر نمی کنم این کار ضرری داشته باشد. هر زمانی که پیشنهادی رسمی برای جذب اسین داده شود، ظرف حداکثر یک ساعت، کپی پاسپورت او را به باشگاه تحویل می‌دهم تا برای تهیه بلیطش اقدام کنند. مایکل اعلام کرده به دلایل شخصی ترجیح می دهد به ایران بیاید و من به شما اطمینان می دهم که در صورت ارائه پیشنهاد، این ستاره آفریقایی ظرف کمتر از 10روز در ایران خواهد بود.

لطفی در ادامه گفت: من این کار را برای خودم نمی کنم. نیازی به مطرح شدن ندارم. به علت علاقه ای که به استقلال دارم و به خاطر اینکه می بینم این تیم اکنون دچار مشکلاتی شده، خواستم کمکی به باشگاه کرده باشم تا هواداران استقلال شاد شوند. حالا اگر استقلال نیازی به این بازیکن ندارد، آقایان خودشان می‌دانند چه پاسخی به هواداران بدهند! تا اینجا تلاش کردم این بازیکن مطرح آبی پوش شود چرا که به موفقیت استقلال کمک می‌کرد مخصوصا حالا که باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بجنگد. اما از این به بعد هرتیمی پیشنهاد رسمی ارائه کند، آن را تقدیم مدیر برنامه هایش خواهم کرد تا مقدمات سفر به ایران را فراهم کند.

پیشکسوت استقلال  در پایان اظهار داشت: فکر می کردم این کار من با استقبال باشگاه استقلال روبرو شود اما در حالیکه ریالی از این ماجرا به من نمی‌رسد، جواب روشنی از مسئولان استقلال نگرفتم. اکنون هم به دنبال اثبات حرفم نیستم. فقط دوست ندارم این فرصت خوب از دست فوتبالمان برود. اینگونه بازیکنان در آسیا مشتریان زیادی دارند و اگر ما از آن استفاده نکنیم، همسایه های ما استفاده می‌کنند. حال که او قبول کرده با مبلغی مناسب در لیگ ایران بازی کند، نباید دست روی دست بگذاریم و بعدا حسرت آن را بخوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز