سویا تیم با کیفیتی است؛

زیدان: کسب سه‌گانه هدف ماست/ در مورد پیکه صحبت نمی‌کنم

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۰۴۹۱۸
زیدان: کسب سه‌گانه هدف ماست/ در مورد پیکه صحبت نمی‌کنم
سرمربی رئال مادرید گفت: ادامه بازی ها و نتایج خوب مهمتر از گلزنی بازیکنان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت جام حذفی مقابل سویا به توضیح شرایط تیمش پرداخت.

زیدان در خصوص بازی فردا گفت: تا پایان فصل بازی های سختی پیش رو خواهیم داشت و یکی از آن ها بازی فرداست. سویا تیم دوم لالیگاست و این نشان می دهد که آن ها کیفیت بالایی دارند. سویا در خانه خودش با قدرت حاضر می شود و به همین خاطر در پیس خوآن اذیت خواهیم شد بنابراین باید کاملا آماده باشیم.

سرمربی کهکشانی ها در مورد وضعیت بازیکنانش و به خصوص رونالدو اضافه کرد در مورد استفاده از رونالدو فعلا چیزی نمی توانم بگویم و فردا خواهید دید که چه کسانی بازی خواهند کرد. خامس کمی ناراحتی دارد اما جدی نیست اما به هرحال باید احتیاط کنیم چون فصلی طولانی در پیش داریم. من از سیستم گردشی درمورد کاسمیرو، مودریچ و کروس استفاده خواهم کرد. کاسمیرو برای ما خیلی مهم است و در لیست فردا خواهد بود.

وی در خصوص حضور راموس در بازی فردا گفت: سرخیو بعنوان کاپیتان، فردا با ما خواهد بود. ضمن اینکه واسکز هم می تواند در کنار ما باشد.

زیدان در مورد بازی های پشت سرهم با تیم سویا گفت: نمی توانیم در این مورد کاری انجام بدهیم. مدام در سفریم اما نمی توانیم از آن دوری کنیم.

سرمربی رئال در مورد مراسم بهترین های فیفا گفت: فعلا من فقط به بازی فردا فکر می کنم!

زیدان در ادامه گفت: هدفمان این است که به خوبی کار کنیم. کسب سه گانه هدف ماست اما الان نمی توانیم در این مورد فکر کنیم و روز به روز پیش می رویم.

سرمربی فرانسوی رئال در پاسخ به اینکه نظرش در مورد رفتار اخیر پیکه چیست، گفت: نمی خواهم دراین مورد صحبت کنم.

زیزو در مورد اینکه بیشتر بازیکنانش برای تیم گل زده اند گفت: اینکه تقریبا همه بازیکنان ما  گلزنی کرده اند مساله بسیار خوبی است. ما از مدافعان نمی خواهیم که گلزنی کنند. هدفمان این است که به بازی های خیلی خوب و بردن ادامه بدهیم، این مهمتر از گلزنی  همه بازیکنان است.

سرمربی رئال در پایان و در مورد حضور سمیرنصری بازیکن هموطنش در تیم سویا گفت: او بازیکنی با استعداد زیاد است و همراه سویا عالی کار کرده. من از عملکرد او تعجب نمی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز