سیامند رحمان نامزد دریافت جایزه جهانی لاروس شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۰۴۹۲۱
سیامند رحمان نامزد دریافت جایزه جهانی لاروس شد
قویترین مرد پارالمپین جهان و دارنده مدال طلای فوق سنگین دسته 107+ کیلوگرم پارالمپیک های ریو 2016 و لندن 2012 کاندید دریافت نشان و جایزه جهانی لاروس شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بنیاد لاروس دقایقی قبل در ویدیویی که همزمان در شبکه های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک منتشر شد، نام سیامند رحمان و پنج ورزشکار به نامهای ایهار بوکی، شناکر اهل بلاروس، خانم عمرا دوراند، دونده اهل کوبا، مارسل هاک، دونده اهل سوئیس، خانم صوفی یاسکو، شناکر نیوزلندی، خانم بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر به عنوان کاندیدای دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس اعلام کرد.

در این ویدیو "دانیل دیاس" سفیر بنیاد لاروس، سیامند رحمان را به عنوان یکی از شش کاندیدای پارالمپین شایسته دریافت نشان جهانی معرفی کرد.

بنیاد لاروس در سال 1999 توسط شرکت ریچموند و دایملر تاسیس شد و دو سال بعد جایزه ورزش جهانی لاروس بنا نهاده شد که در شهر موناکو با حضور نلسون ماندلا به برگزیدگان اهداء شد.

مراسم اهدای جوایز هرساله برگزار می شود و به بهترین ورزشکاران جهان در بخش های مختلف اعطاء می شود.

این جایزه یکی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می توان به نواک جوکوویچ، یوسین بولت ،سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره کرد.

سیامند رحمان قهرمان جهان و پارالمپیک  نیز در میان برترین پارالمپین های جهان در سال 2017 قرار گرفته است.

مراسم اهدای جوایز لاروس در تاریخ 26 بهمن سال جاری (14 فوریه) در موناکو برپا خواهد شد.

 

آدرس رسانه های اجتماعی برای رای گیری به شرح ذیل است:

The laureus twitter/instagram handle: @laureusSport (please follow us)

The hashtag for this year`s Award is: #laureus17

The laureus Facebook page is: www.facebook.com/laureusSportForGood

نظر شما