می خواستیم عقیلی را جذب کنیم

مهاجری: سپاهان تیمی قوی و زهردار است

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۵:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۲۱۶
مهاجری: سپاهان تیمی قوی و زهردار است
سرمربی پدیده عقیده دارد که دیدار با تیم سپاهان دشوار خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیمی قوی و زهردار است. باید مقابل این تیم با حواس جمع بازی کنیم. سپاهان تیمی است که اگر مقابلش تمرکز نداشته‌ باشید قطعا با مشکل مواجه می‌شوید. البته ما هم پدیده هستیم و در دو دیدار آخر مقابل این تیم در اصفهان پیروز شدیم.

وی درباره کلاس‌های دانش‌افزایی فدراسیون تصریح کرد: اولین چیزی که برای آموختن نیاز است، تمرکز است. با محصص هم صحبت کردیم که در قسمت‌های بعدی زمان بهتری را انتخاب کنند. زیرا به فکر تیم و نقل و انتقالات بودیم.  به جز فرامرزی که از ناحیه مچ با آسیب‌دیدگی مواجه شده، بقیه بازیکنانم را در اختیار دارم و امیدوارم بتوانیم از همین فردا به نتایجی خوب دست یابیم تا در نهایت حداقل خودمان از عملکردمان راضی باشیم.

وی درباره عملکرد پدیده در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: از ابتدای بازه نقل و انتقالات به دنبال جذب سه بازیکن بودیم. در این میان ویکروم را که در شیرین‌فراز با وی کار کرده‌بودم جذب کردیم. قرار بود عقیلی را هم جذب کنیم اما با مشکلاتی که میان وی و سپاهان وجود دارد بحث جذب وی کار سختی است و به فکر جایگزین هستیم.

مهاجری درباره رفتن خرسندنیا گفت: شاید ما نتوانستیم از توانایی خرسندنیا به خوبی استفاده کنیم. وی بازیکن خوب و بااخلاقی است و به این نتیجه رسید که بهتر است فوتبالش را در گسترش ادامه دهد.

نظر شما