واکنش قلعه نویی به پیشنهاد سرمربیگری در استقلال

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۷:۲۳
کد خبر: ۵۰۵۲۵۸
واکنش قلعه نویی به پیشنهاد سرمربیگری در استقلال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در شرایط فعلی تمام فکر و ذکر من موفقیت این تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه نویی عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز لازم می دانم در مورد چند نکته این بازی صحبت کنم. نخست اینکه از استاندار خوزستان تشکر می کنم که به خوبی از تیم استقلال حمایت کرد و در هتل به عنوان یک ایرانی از وی بابت این حمایت تشکر کردم. ای کاش مسئولان استان خوزستان زودتر و بیشتر به تیم استقلال خوزستان کمک می کردند تا این تیم دو بازیکن کلیدی خود را به راحتی از دست ندهد.

وی گفت: خدا را شکر در نیمه نخست، روز خوب دروزاه بان ما بود چون حریف به خوبی بازی می کرد؛ هرچند در نیمه دوم شرایط تیم ما بسیار بهتر شد و فوتبال تاکتیکی ما با موقعیت های بیشتری همراه شد. ما قبل از این بازی، تمرینات بسیار خوبی را در تهران انجام دادیم و زمین این بازی هم صاف و نرم بود و این اجازه را به ما داد که بازی خوبی انجام دهیم.  استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و یقین دارم این تیم با این جوانان با انگیزه در رقابت های آسیایی نیز موفق خواهد شد. 

وی با اشاره به حضور آرش افشین در این بازی در ترکیب استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشحال هستم که آرش افشین بعد از مدت ها فرصت بازی کردن در تیم استان خود را به دست آورد ولی می دانم تا چند بازی آینده این بازیکن به خوبی به مرز آمادگی می رسد. چون مدتی با این بازی کار کرده ام می دانم که بازیکن خوبی است. استقلال خوزستان تا چند ماه دیگر استقلال ایران می شود به همین دلیل امیدوارم این تیم به خوبی به مرز آمادگی دست پیدا کند و نتایج خوبی برای کشورمان کسب کند.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص ریکاوری بازیکنان تیم بلافاصله بعد از پایان بازی نیز گفت: ما سه شنبه آینده بازی داریم. مجبور هستیم این کار را کنیم. در همه جای دنیا نیز این امر اتفاق می افتد چرا با این کار ما یک روز جلو می افتیم. به هر حال تیم های شهرستانی مجبور هستند برای یک بازی چند پرواز انجام دهند و بدن های بازیکنان در این میان به شدت خسته می شود.

وی درباره اینکه آیا از خریدهای نیم فصل تیم تراکتورسازی تبریز راضی است، اظهار کرد: این بازیکنان تازه به تیم ما ملحق شده اند و برای هماهنگی با تیم به زمان بیشتری نیاز دارند ولی من از آنها تشکر می کنم که تلاش خوبی در زمین داشتند.

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که آیا به حضور در تیم استقلال تهران فکر می کنید گفت: تمام فکر و ذکر من تیم تراکتورسازی است. از سوی دیگر منصوریان، گل محمدی و مجتبی حسینی نسل جدید مربیان فوتبال ایران هستند که نیاز به حمایت دارند. منصوریان نیز به نظر من به زمان نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز