آغاز اردوی تیم جوانان وزنه برداری

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۰۵۸۵۶
آغاز اردوی تیم جوانان وزنه برداری
رییس فدراسیون وزنه برداری با حضور در نخستین تمرین ملی پوشان جوان گفت: قدرشناس کسانی که برای شما زحمت کشیدند باشید و پس از قهرمانی با منش پهلوانی، به همه احترام بگذارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در کمپ تیم های ملی وزنه برداری با نفرات دعوت شده آغاز شد و علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه استاد محمد زهتاب رییس شورای عالی فنی و غلامرضا سیاهپور دبیر فدراسیون در این تمرین حضور پیدا کردند.

علی مرادی رییس فدارسیون وزنه برداری در بخشی از صحبت های خود عنوان داشت: تمامی کسانی که به اردوی تیم ملی می آیند با اثبات شایستگی خود در این جایگاه قرار گرفته اند و باید قدر خود را بدانند.برنامه تمرینی شما برنامه ریزی شده است و باید شما نیز برای ورزش حرفه ای خود برنامه داشته باشید. برای قهرمانی هدف گذاری داشته باشید و البته کسانی به قهرمانی و سکوی المپیک قرار خواهند گرفت که باهوش عمل کنند.

وی ادامه داد: سرنوشت ورزشی و حضور در مسابقات بین المللی در دست خودتون است ما شما را حمایت می کنیم. مجموعه ورزشی کشور به ورزش وزنه برداری توجه خاص دارد.پس از قهرمانی در میادین بین المللی به همه سالهای که طی کردید و به قهرمانی رسید فکرکنید و قدردان کسانی باشید که برای شما زحمت کشیده اند توجه داشته باشید که از کجا آمدید و به کجا رسیده اید.

رییس فدراسیون وزنه برداری یادآور شد: اسامی تمامی وزنه برداران ملی پوش کشورمان در حوضچه وادا(سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) به ثبت رسیده است و ماموران وادا می توانند در خانه هایتان تست دوپینگ از شما بگیرند که در این رابطه باید به مقررات و قوانین به خوبی عمل کنید.

در ادامه نیز؛ محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی جوانان نیز از رییس فدراسیون وزنه برداری بخاطر برگزاری منظم اردوهای تیم های پایه، تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: باید به مسائل ضد دوپینگ توجه بسیاری داشته باشید و از استفاده خودسرانه مواد نیروزا دوری کنید. زمانی به قهرمانی خواهید رسید که با اراده و به اعتماد به نفس خود تکیه کنید و مطمئن باشید؛ رسیدن به قهرمانی فقط با استفاده مکمل نیست و باید خودتان تلاش مستمر کنید تا به قهرمانی برسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز