سه پیروزی برای تیم‌های پایه پرسپولیس

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۵:۵۷
کد خبر: ۵۰۵۹۴۱
سه پیروزی برای تیم‌های پایه پرسپولیس
تیم‌های پایه پرسپولیس در سه رده سنی به پیروزی‌های خوبی در این هفته دست پیدا کردند و سرخپوشان امید هم فردا به میدان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در چارچوب دیدارهای این هفته، جوانان پرسپولیس در بازی با تیم میانه جدولی تهران مبدل به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد. گل سرخپوشان در این بازی را سجاد آقایی درون دروازه حریف جای داد تا سرخپوشان جوان با کسب چهاردهمین پیروزی خود به امتیاز پنجاه برسند.

شاگردان منوچهر عبدا...نژاد در ادامه این رقابت‌ها و در پنج هفته پایانی هنوز این شانس را دارند که رتبه خود در جدول را ارتقاء بدهند و در حال حاضر فاصله خود با تیم نفت در مکان پنجم را به 14 امتیاز رسانده‌اند. این در حالی است که سرخپوشان جوان با تیم‌های بالاتر از خود بازی‌های پایاپای انجام داده‌اند و گاه سرتر از آنها ظاهر شده‌اند.

و اما نوجوانان پرسپولیس هم در این هفته یک پیروزی پر گل ثبت کرده‌اند. شاگردان منصور هاشمی برابر شهرداری قدس بدون آنکه گلی دریافت کنند با 4 گل، هفدهمین پیروزی خود را ثبت کردند و تعداد گل‌های زده خود در 26 هفته را به عدد 80 رساندند.

در این دیدار، نیمه اول بدون گل تمام شد ولی با تغییرات در بین دو نیمه، چهار گل به ثمر رسید. امیر حسین نوری که در نیمه دوم به زمین آمد دو گل زد، مهدی فلاح و امیرحسین کریمی دیگر گلزنان این دیدار بودند. نوجوانان با امتیاز برابر و یک بازی بیشتر نسبت به تیم مقاومت در مکان چهارم جدول قرار دارند و فاصله خود را با استقلال در رده پنجم جدول به 16 امتیاز رساندند.

و اما بهترین پیروزی این هفته تیم‌های پایه توسط نونهالان رقم خورد که با نتیجه هشت بر یک برابر آبی‌پوشان به پیروزی رسیدند. شاگردان فرامرز سلطانی با این پیروزی، 19 امتیازی شدند. در این دیدار امیر احمدی (2 گل) شایان شجاعی، امیر حسین گنجی مقدم، آرین عزیزالهی، حسین فرخزادی، محمدرضا جهان شاهلو و علی محمدزاده برای سرخپوشان گلزنی کردند.

نظر شما