باید نتیجه بازی را بپذیریم؛

زیدان: به مسیر قهرمانی ادامه می‌دهیم/ گل به خودی مساله‌ای عادی در فوتبال است

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۲:۵۲
کد خبر: ۵۰۶۵۶۲
زیدان: به مسیر قهرمانی ادامه می‌دهیم/ گل به خودی مساله‌ای عادی در فوتبال است
سرمربی رئال مادرید گفت: بازی را آنالیز خواهیم کرد تا به اشتباهاتمان پی ببریم و تیم را ترمیم کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید پس از باخت مقابل سویا گفت: می دانستیم که بالاخره روزی شکست می خوریم. همیشه گفته ام که لالیگا بسیار طولانی و سخت است. باید نتیجه‌ این بازی را بپذیریم چون می دانستیم این اتفاق ممکن است بیفتد. ما از این‌ بازی به عنوان انگیزه‌ای برای بازیهای بعدی استفاده خواهیم کرد. در 5دقیقه‌ آخر بازی، تیم حریف را دست کم گرفتیم و دو گل خوردیم. دوست داشتم با سه مدافع بازی کنیم و از دیدنش لذت بردم.

زیدان در ادامه گفت: در این بازی سخت کار کردیم. سویا نشان داد یک مدعی سرسخت قهرمانی است. آنها به این مسیرشان ادامه می دهند و ما هم همینطور. تا دقیقه‌85 بر بازی تسلط داشتیم ولی‌ بعد از آن تمرکزمان را از دست دادیم. این بازی را آنالیز خواهیم کرد تا به اشتباهاتمان پی ببریم و تیم را ترمیم کنیم. من از بازی‌ راضی هستم ولی‌ ناراحتم از اینکه به دلیل اشتباهاتمان بازی‌ را باختیم.

زیزو در پایان و درمورد کاپیتان تیمش گفت: من خیلی خوشحالم از اینکه راموس کاپیتان تیم من است. او نمایش فوق العاده ای داشت. گل‌به‌خودی یک مساله عادی در فوتبال است و نباید اورا مقصر دانست.

نظر شما