در نشست با نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو؛

محمدیان: استان های پراستعداد در ووشو باید شناسایی شوند

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۰۷۳۴۰
محمدیان: استان های پراستعداد در ووشو باید شناسایی شوند
شهین نظری نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو صبح امروز به دیدار فریبا محمدیان نایب رییس امور بانوان وزارت ورزش و جوانان رفت و در خصوص مسائل مختلف این رشته بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز فریبا محمدیان نایب رییس امور بانوان وزارت ورزش  و جوانان و شهین نظری نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو دیدار و در مورد مسائل و مشکلات مختلف ووشو بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست فریبا محمدیان ضمن تقدیر از موفقیت های این رشته به خصوص در بخش بانوان گفت: لباس بانوان ووشو کاملا مورد قبول شرع و عرف است و امیدواریم به زودی بستری فراهم شود تا شاهد حضور خانواده ها برای تماشای مسابقات این رشته باشیم. از فدراسیون ووشو انتظار داریم مقدمات این موضوع را بررسی کند و وزارت ورزش  و جوانان هم آمادگی هر گونه همکاری جهت اخذ مجوزهای لازم در این خصوص را دارد.

محمدیان سپس درخصوص شناسایی استعدادهای استان های پرتوان در این رشته و برگزاری تورهای مختلف ورزش ی در سراسر کشور تاکید جدی کرد. همچنین تزریق توان بخش خصوصی و جذب اسپانسر از اولویت های مهم برای این رشته یادآوری شد.

شهین نظری نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو هم گزارشی از عملکرد و موفقیت های این فدراسیون در دو سال گذشته ارائه داد و به تشریح برنامه ها و مسابقات آتی ووشو تا سال 2020 پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز