فرهاد سالاری، بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با برنا:

قرار گرفتن فرزاد حسینخانی در لیست مازاد مس کرمان یک شوک خیلی بزرگ بود

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۸:۵۱
کد خبر: ۵۰۷۴۰۷
قرار گرفتن فرزاد حسینخانی در لیست مازاد مس کرمان یک شوک خیلی بزرگ بود
شانس مس کرمان برای صعود به لیگ برتر از خیلی از تیم‌های بالانشین بیشتر است/ گل‌گهر را یکی از کاندیداهای صعود به لیگ برتر می‌دانم

فرهاد سالاری از جمله بازیکنان مس کرمان است که پس از یک دوری اجباری از تیم محبوبش حالا مجددا پس از اتمام خدمت سربازی‌اش به این تیم بازگشته است که با بدشانسی محض در بازی برابر اسکین البرز از زمین مسابقه خارج شد. به سراغ این بازکن کرمانی رفتم تا او هم از اتفاقات بازی اکسین بگوید و هم از اوضاع و احوال این روزهای مس کرمان. پس با برنا همراه باشید:

*به عنوان اولین سوال از بازی اخیر مس کرمان برابر فجر سپاسی بگویید...

با تو جه به این که من یک سری بد شانسی آوردم، یک یا دو بازی هم به میدان رفتم ولی زیاد جالب نبود و اخراج هم شدم، در بازی برابر فجر بچه‌ها همت کردند و خیلی خوب بودند، خط دفاع، حمله و دروازه همه خوش در خشیدند و خداراشکر بازی را هم از لحاظ فنی و تاکتیکی و هم از لحاظ نتیجه بازی را بردیم. اول  نیم‌فصل بود و احتیاج اساسی به این برد داشتیم که تیم مس جانی دو باره بگیرد و شخصیت اصلی خود را پیدا کند.

 

*شما در بازی برابر اکسین که با نتیجه سه بر یک به سود مس کرمان پایان یافت، دو کارت زرد گرفتید و از بازی اخراج شدید، در مورد آن بازی توضیح می‌دهید...

در صحنه اول که من کارت گرفتم، اصلا خطا نکردم و یکی دیگر از بچه‌ها خطا کرد و من فقط در صحنه حاضر بودم. داور اشتباه کرد و حتی ناظر بازی هم به من گفت که شما خطا نکردی و بدشانسی آوردی. در صحنه دوم هم یک جورایی توپ به دستم برخورد کرد و اصلا آن طور نبود که خودم بخواهم از دستم استفاده کنم ولی به هر حال اتفاق افتاد. آن روز یکی از بدترین روزهای زندگی‌ام بود با توجه به این که پس از دو سال دوری از مس کرمان به این تیم بازگشته بودم و خیلی امیدوار بودم که خوب باشم که متاسفانه این اتفاق افتاد. اما خداراشکر در آن بازی بچه‌ها خیلی خوب در نبودن من همت کردند و جای خالی من را پر کردند و بازی را بردیم و باید بگویم اگر بازی ادامه داشت، ما گل‌های بیشتری را وارد دروازه اکسین می‌کدیم. پس از پایان بازی از تک تک بچه‌ها تشکر کردم.

آن بازی و اتفاقاتش برای من خیلی سخت و سنگین بود ولی خداراشکر بازی را بردیم و شب توانستم راحت بخوابم.

 

*با توجه به این که در نیم فصل دوم، شرایط سخت تر خواهد شد، اوضاع تیم فوتبال مس کرمان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به هرحال در لیگ یک نیم‌فصل دوم خیلی مهم تر از نیم‌فصل اول است و با نگاهی به اوضاع لیگ‌های دسته یک ادوار گذشته، می‌بینیم که تیم‌های صدرنشین پایین رفته‌اند و تیم‌هایی که در میانه‌های جدول بوده‌اند، خوش درخشیده‌اند و به لیگ برتر رفته‌اند مثلا ماشین سازی یا نفت آبادان در فصل گذشته در نیم فصل میانه‌های جدول بودند که به لیگ برتر رفتند. انشاالله با صحبت‌هایی که شده و با توجه به شروع خوبی که داشتیم، کم کم به صدر جدول نزدیک خواهیم شد و جزء کاندیداهای صعود خواهیم شد.

 

*آیا مس کرمان در فصل نقل و انتقلات خوب تقویت شد؟

تعدادی از بازیکنان به درخواست خودشان از تیم جدا شند و تعدادی هم در لیست مازاد بودند. باشگاه دنبال تعدادی بازیکن هست که جذب کند که انشاالله در این زمینه موفق باشد. بحث اصلی در نقل و انتقاالات نبود فرزاد حسینخانی است.

 

*نظر شما در مورد قرار گرفتن فرزاد حسینخانی در لیست مازاد چیست؟

قرار گرفتن فرزاد حسینخانی در لیست مازاد مس کرمان یک شوک خیلی بزرگ بود و همه خیلی ناراحت شدند. ما داشتیم می‌رفتبم بازی تدارکاتی و روز قبلش هیچ صحبتی نبود. زمانی که آن جا رسیدیک دیدیم فرزاد نیست و پیگیر شدیم و دیدیم که او در لیست مازاد قرار گرفته است. از این موضوع خیلی نارحت شدیم چون فرزاد خیلی می‌توانست کمک کند، در نیم فصل اول بدون تریدی یکی از بهترین‌های مس بود و خیلی می‌توانست در نیم‌فصل دوم کمک کند چرا که این نیم فصل خیلی مهم تر هست. امیدواریم اتفاقی بیفتد و فرزاد بتواند برگردد به مس. فرزاد از همه بیشتر در مس بوده و مطمئنم از برد برابر فجر، فرزاد بیشتر از همه خوشحال شده است.

 

*در حال حاضر کادر فنی مس کرمان را چگونه می‌بینید؟

کادر فنی مس کرمان، کادر بزرگی است. ذوب آهن با آقای ابراهیم‌زاده نایب قهرمان آسیا شده است، خیلی انسان بزرگی است و کارنامه خیلی قوی ای دارد. ابراهیم زاده احتیاج به تعریف ندارد.

 

*چقدر شانس برای صعود مس به لیگ برتر قائل هستید؟

شانس زیادی قائل هستم. با توجه به این که برای صعود به لیگ برتر، نیم فصل دوم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما هم شروع خوبی داشتیم، شانس مس کرمان برای صعود به لیگ برتر از خیلی از تیم‌های بالانشین بیشتر است. نمی‌شود قول صددرصد با توجه به بومی‌گرایی باشگاه قول صددرصد داد ولی 80 الی 90 درصد شانس قائل هستم.

 

*وضعیت تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس کرمان را چطور می‌بینید؟

مس رفسنجان کمی بد شروع کرد و بدشانسی آورد ولی الان خیلی خوب شده است. سیرجان هم با توجه به این که همیشه اسکلت تیمش را حفظ می‌کند، یک راه مستقیم را می‌رود و فکر می‌کنم می‌توانند نیم نگاهی به صعود داشته باشند و تیم گل‌گهر را یکی از کاندیداهای صعود به لیگ برتر می‌دانم. استان ما استانی است که قابلیت این را دارد که در لیگ دسته یک نمایندگان شایسته‌ای داشته باشد و در لیگ برتر نیز نماینده داشته باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز