در دیدار رئیس فدراسیون گلف و وزیر ورزش و جوانان مطرح شد؛

سلطانی‌فر: تلاش فدراسیون گلف در ارتقا رنکینگ جهانی ارزشمند است/ سعیدی: با حضور سلطانی‌فر افق روشنی برای گلف می‌بینیم

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۵۰۷۵۲۰
سلطانی‌فر: تلاش فدراسیون گلف در ارتقا رنکینگ جهانی ارزشمند است/ سعیدی: با حضور سلطانی‌فر افق روشنی برای گلف می‌بینیم
رئیس فدراسیون گلف با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نشست کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با دکتر مسعود سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، ابتدا سعیدی به تشریح وضع موجود فدراسیون گلف، موفقیت های کسب شده، پتانسیل های موجود و مشکلات این ورزش پرداخت.

در ادامه دکتر سلطانی فر نیز ضمن بیان این مطلب که گلف ورزشی برای تمام سنین ۸ تا ۸۰ سال است و افراد با هر سنی می توانند به این ورزش بپردازند، اظهار کرد: این قابلیت که این رشته را می توان به تمامی رده های سنی تعمیم داد از خصوصیات منحصر به فرد این ورزش است، به ویژه اینکه بانوان با پوشش اسلامی می توانند در عرصه های بین المللی این رشته رقابت کنند و تلاش فدراسیون در ارتقا رنکینگ جهانی تلاش ارزشمندی است.

وی از اقبال بسیار بالای گلف در دنیا و در میان سایر کشورها به عنوان ورزشی دیپلماتیک یاد نمود و جایگاه آن در بین مجامع بین المللی را ویژه توصیف کرد.

در ادامه سعیدی گزارش مکتوب و مصوری از موقعیت زیر ساختی و فعالیت ۲۳ استان تحت پوشش فدراسیون و همچنین فعالیت ۴ انجمن مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت ارائه نمود و چشم انداز این رشته را کسب سهمیه انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو توصیف کرد.

در ادامه سلطانی فر با نگاه مثبت به ورزش گلف گفت: امیدواریم شاهد دستاوردها و موفقیت بیشتر این رشته زیبا در کشور باشیم.

در پایان این دیدار سعیدی ضمن تشکر از نگاه مثبت مقام عالی وزارت نسبت به این فدراسیون و رشته مفرح گلف بیان کرد: با حضور ثمربخش دکتر سلطانی فر در مسند وزارت ورزش و جوانان؛ افق روشنی برای این رشته می بینیم و حضور ایشان موجب دلگرمی فعالان این رشته گردیده که امیدواریم بتوانیم از فضای به وجود آمده نهایت بهره را در راه پیشبرد اهداف گلف کشور ببریم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز