تکرار دربی نفتی‌ها در هفته یازدهم لیگ برتر واترپلو

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۹:۱۷
کد خبر: ۵۰۷۷۷۱
تکرار دربی نفتی‌ها در هفته یازدهم لیگ برتر واترپلو
هفته چهارم دور برگشت بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلوامروز وفردا(چهارشنبه و پنج‌شنبه) با3 دیدار درتهران پیگیری خواهد شد که در حساس ترین مسابقه دو تیم نفت امیدیه و گچساران مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۵ کشور با انجام سه دیدار در تهران پیگیری خواهد شد که در مهم ترین دیدار نفتی‌های لیگ بار دیگر مقابل هم قرار می گیرند.

در دیدار اول هفته چهارم سایپا و شهید نوفلاح به آب خواهند زد. تیم سایپا باتوجه به شکست هفته گذشته و از دست دادن شانس کاهش اختلافش با صدر جدول، در این دیدار کار سختی را مقابل تیم جوان نوفلاح ندارد و با کسب پیروزی با امید بیشتری هفته‌های پایانی دور گروهی لیگ را ادامه خواهد داد. این دیدار از ساعت ۱۷:۰۰ امروز (چهارشنبه) در استخر بین المللی ۹ دی با نظارت رئوف‌آذر و قضاوت داوران آقالطیفی و نجفی آغاز خواهد شد.

در دومین بازی، روز پنجشنبه (۳۰ دی ۱۳۹۵) از ساعت ۱۷:۳۰ در استخر بین المللی ۹دی تهران دو تیم نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد که هفته گذشته هردو موفق به پیروزی در مقابل حریفان خود شدند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم دانشگاه کار سختی را  مقابل نیروی زمینی پیش رو دارد. دانشگاهیان با کسب امتیاز از این دیدار می‌تواند با حفظ اختلاف یکه‌تاز این رقابت‌ها باقی بماند. در مقابل شاگردان خاکبان که هفته گذشته با تمرین مستمر، خود را برای این دیدار آماده کردند می توانند با کسب امتیاز جایگاه خود را در جدول رقابت‌ها حفظ کرده و در رتبه چهارم باقی بماند. بازی با حضور طاهریان به عنوان ناظر و داوران غفوری و پذیرفته برگزار خواهد شد.

در سومین و آخرین دیدار هم شاهد جدال نفتی‌های لیگ بیست وششم خواهیم بود. این بازی از ساعت ۱۹:۰۰ روز پنجشنبه (۳۰ دی ۱۳۹۵) در استخر بین المللی ۹دی تهران میان دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد. بازی جنجالی این دو تیم در دور رفت با حساب ۷ بر ۷ مساوی به پایان رسید. اینبار نفت امیدیه که در کورس صدرنشینی قرار دارد فقط برای برد به استخر می‌آید. امیدیه با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در این مسابقه از امتیاز میزبانی نیز برخوردار است. گچسارانی‌ها هم به لطف استراحت در هفته قبل فرصت آمادگی بیشتری برای این دیدار داشته‌اند. گچساران در صورت پیروزی در این مسابقه و شکست نزاجا در بازی مقابل دانشگاه آزاد بار دیگر شانس حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ را خواهد داشت. این دیدار حساس با نظارت محب و قضاوت داوران رضوانی و شریفیان انجام خواهد شد.

تیم نماینده اصفهان در این هفته استراحت خواهد کرد تا خود را برای ادامه این رقابت‌ها اماده سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز