فولاد۰-۳پرسپولیس؛

خط و نشان برانکو برای مدعیان/ سلام پرسپولیس به جام شانزدهم

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۰۷۹۷۹
خط و نشان برانکو برای مدعیان/ سلام پرسپولیس به جام شانزدهم
صدرنشین لیگ برتر در هفته هفدهم، جای پای خود را محکم تر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو قرمز ریشه دار فوتبال ایران، هفته دوم نیم فصل دوم را در حالی آغاز کردند که در بازی رفت به تساوی 1-1 رضایت داده بودند.

پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست در دقیقه1 توسط وحیدامیری به گل برسد. پرتاب بلند هافبک تیم تهرانی با ضربه سر اشتباه عبداله کرمی وارد دروازه فولاد شد تا تیم مهمان با یک گل به خودی تبدیل به تیم برتر میدان شود.

پس ازگل فولاد سعی کرد تا با ایجاد فشار روی دروازه تیم مهمان، گل خورده را جبران کند اما بازیکنان پرسپولیس عقب ننشستند و موفق شدند در دقیقه12 نیز گل دوم را وارد دروازه طالب لو کنند. در این صحنه، ارسال محسن مسلمان با خروج اشتباه طالب لو همراه شد تا ضربه سر وحیدامیری، پرسپولیس را به گل دوم برساند.

پس از این گل، فولاد سعی کرد توپ و میدان را در اختیار بگیرد اما حملات نصفه و نیمه این تیم، آنطور که باید دروازه بیرانوند را تهدید نمی کرد.

شاید زیباترین صحنه بازی و حتی این هفته را بتوان ضربه دیدنی طارمی دانست. در دقیقه30 ارسال دقیق رفیعی با ضربه قیچی برگردان طارمی همراه شد اما توپ طارمی به تیرک بالای دروازه طالب لو خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

تلاش دوتیم در ادامه دقایق بازی، ثمری نداشت تا میزبان بازی، در پایان نیمه اول با باخت 2بر0 به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس برای اینکه اسیر بازی هجومی فولاد نشود، بازهم حملات گسترده را در ستور کار قرار داد و خیلی زود توسط علی علیپور در دقیقه48، به گل سوم رسید.

پس از گل عطش پرسپولیس برای گلزنی کم شد و بازی به تعادل نسبی رسید. اما حملات با حوصله پرسپولیس و بازی شتاب زده و احساسی فولاد، تاثیری روی نتیجه نگذاشت تا بازی با نتیجه 3بر0 به سود تیم مهمان به پایان برسد.

پرسپولیس با این پیروزی، اختلافش را با تیم دوم جدول به عدد4 رساند تا نشان دهد برای رسیدن به قهرمانی این فصل لیگ برتر، بسیار مصمم است. بازی خوب تیم برانکو مقابل یک تیم تهاجمی را می توان پاسخ خوبی به تمام انتقادات چندروز اخیر از این مربی کروات دانست.

در طرف مقابل، تیم سعداوی که امید داشت با یک برد خانگی به رتبه های بالای جدول نزدیک شود، در امتیاز23 متوقف شد تا با یک پله سقوط در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

 

فولادخوزستان0........................................................ پرسپولیس3

گل ها: عبداله کرمی(1-گل به خودی)، وحیدامیری(12) و علیپور(48) برای پرسپولیس

داور: محمدرضا اکبریان       کمک ها: سعید علی نژادیان و هادی طوسی        

اخطارها: ساسان انصاری (30) از فولاد / محمد انصاری (14) - حسین ماهینی(27) و مسلمان (71) از پرسپولیس

ورزشگاه غدیر اهواز - تماشاگر: حدود20هزارنفر

بهترین بازیکن: وحیدامیری (پرسپولیس)

فولاد:

وحید طالب لو، سروش سعیدی، ایوب والی، عبداله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبداله زاده، (51-آن فور) ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری(70-رشید فرخی)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری

سرمربی: نعیم سعداوی

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(89-طاهرخانی)، سروش رفیعی(75-سامان نریمان جهان)، وحید امیری، مهدی طارمی(88-پریمیوف) و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز