بازی های لیگ برتر فشرده است

حسینی: بازیکنانم آبروداری کردند

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۱:۲۶
کد خبر: ۵۰۸۰۰۴
سرمربی ذوب آهن گفت: بازی پایاپایی را در نیمه نخست از هر دو تیم شاهد بودیم، در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن پس از کسب تساوی تیم ذوب آهن برابر سایپا با اشاره به اینکه شاگردانش روز بسیار خوبی سپری کردند، گفت: بازی پایاپایی را در نیمه نخست از هر دو تیم شاهد بودیم، اما با تمام احترامی که برای تیم سایپا قائلم در نیمه دوم بر بازی مسلط و یک بار نیز توپ را به دیرک دروازه این تیم زدیم.

وی با ابراز گلایه مندی از وضعیت زمین بازی ادامه داد: ‌به بازیکنانم به دلیل بازی در یک زمین ناهموار خسته نباشید می گویم آنان شجاعانه بازی کرده و آبروداری کردند. از اینکه مساوی کردیم، قطعا ناراحت هستیم اما در ادامه لیگ رفته رفته بازی های مناسب که در آن نتیجه نیز به سود تیم ذوب آهن رقم بخورد را خواهید دید.

حسینی درباره تازه ترین شرایط بدنی بازیکنان تیمش نیز عنوان کرد: خوشبختانه بدنساز تیم و دستیارانش مسلط به اطلاعات فنی روز دنیا هستند و تلاش خود را برای افزایش توانمندی بازیکنان به کار می گیرند،اما لیگ برتر فشرده است و تعطیلات این لیگ به دلیل همراهی بازیکنان در تیم ملی باعث بروز مشکلاتی برای تیم ها شده است.در آینده تیم ذوب آهن خوبی را در لیگ برتر مشاهده خواهید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز