افتخار آفرینی فوتبالیستهای ایرانی در کرواسی؛

راگا، فاتح سولاریس کاپ شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۱:۰۴
کد خبر: ۵۰۸۰۵۰
راگا، فاتح سولاریس کاپ شد
تیم فوتبال مهرپویان راگا فاتح رقابت های سولاریس کاپ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال زیر 12 سال مدرسه فوتبال مهر پویان راگا با هدایت سرمربی خود برانیسلاو اسلادوویچ توانست در اولین حضور بین المللی خود در دوازدهمین تورنمنت SOLARIS CUP VODICE – 2017 در کشور کرواسی و که به میزبانی باشگاه دینامو زاگرب برگزار گردید، مقام نخست گروه سنی U2006 این مسابقات را کسب نماید.

همچنین کسب جام بازی جوانمردانه و بهترین بازیکن گروه سنی U2006 توسط مهاجم این تیم، مانی رحیمی دیز از دیگر دستاوردهای تیم مدرسه فوتبال راگا در این دوره از مسابقات بود. تمامی وب   سایت ها و مطبوعات ورزشی کشور کرواسی که به پوشش خبری این مسابقات پرداخته بودند، تیم راگا را به عنوان پدیده این مسابقات معرفی نموده و اخبار خوبی از بازی گروهی و مهارت های فردی بازیکنان تیم راگا و استعدادهای ناب ایران عزیزمان منعکس نمودند.

گروه سنی U2006 تورنمنت SOLARIS CUP VODICE – 2017با حضور تیم های GNK Dinamo Zagreb،     NK Vodice، HNK Sibenik، SN Joso Bego، NK Primorac، NK DOSK، NK Dubrovnik و راگا برگزار گردید و تیم فوتبال راگا با کسب 3 پیروز و 2 مساوی به عنوان تنها تیم بدون شکست این تورنمنت و با 14 گل زده و 7 گل خورده و 11 امتیاز مقام نخست را به خود اختصاص داد.

گفتنی است با توجه به برگزاری تورنمنت SOLARIS CUP VODICE از سوی باشگاه فوتبال دینامو زاگرب به عنوان بزرگترین تیم فوتبال کشور کرواسی، این تورنمنت به عنوان مهمترین رویداد ورزشی فوتبال پایه کشور کرواسی مطرح بوده و حضور تیم فوتبال مدرسه راگا در این تورنمنت براساس دعوت نامه رسمی و منطبق با قرارداد 10 ساله انحصاری و همچنین برنامه های ورزشی مشترک فی مابین موسسه ورزشی مهر پویان راگا و باشگاه دینامو زاگرب انجام گردید.

شاخصه های برتر بازیکنان تیم فوتبال راگا در تورنمنت سولاریس کاپ

ماتیچ زیروویچ، مربی تیم U2007 دیناموزاگرب در گفتگو با روابط عمومی راگا گفت، بازیکنان تیم راگا در مقایسه با بازیکنان سایر تیم های حاضر در تورنمنت در برخی از شاخصه ها برتری چشم گیری دارند.

زیروویچ گفت سرعت، چابکی و قدرت تنفس از جمله برتری های بازیکنان تیم راگا نسبت به حریفان بود و بنظر من کارگروهی و هماهنگ این تیم که مرهون آموزش های به روز و پیشرفته کادر فنی       می باشد یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت راگا در تورنمنت سولاریس کاپ بود.

گفتنی است کادر فنی مدرسه فوتبال راگا از مربیان رسمی باشگاه دینامو زاگرب کرواسی تشکیل   گردیده اند.

پیام تبریک زدراوکو مامیچ، چیرو بلاژوویچ و رابرت پروسینچکی به مناسبت پیروزی های تیم فوتبال راگا

زدراوکو مامیچ رییس باشگاه دینامو زاگرب، چیرو بلاژوویچ اسطوره فوتبال کرواسی و سرمربی سابق تیم ملی ایران، رابرت پروسینچکی ستاره سال های سال های گذشته تیم ملی کرواسی و باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا (مربی کنونی تیم ملی آذربایجان) و چوچاک مدیر آکادمی فوتبال باشگاه در دیدارهای جداگانه موفقیت تیم فوتبال راگا را در تورنمنت سولاریس کاپ تبریک گفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز