بازیکن پرسپولیس قید حضور در تمرین را زد!

۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۰۸۳۴۷
بازیکن پرسپولیس قید حضور در تمرین را زد!
تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست فولاد در اهواز و بازگشت به تهران، تمرین ریکاوری خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان امروز پنجشنبه به دو گروه تقسیم شدند و تمرینات مربوط به خود را انجام دادند. تمرین از ساعت 14:10 در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی ورزشگاه حضور یافتند و به مدت 15 دقیقه زیر نظر مارکو بدن‌ها را گرم کردند. بازیکنان اصلی در دیدار برابر فولاد، پس از گرم کردن بدن‌ها در سالن ماندند و وزنه زدند. بقیه بازیکنان هم راهی زمین چمن شدند.

بازیکنان ذخیره در دیدار روز گذشته، زیر نظر چوک، به فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم سفید و قرمز در بخشی از زمین روی آوردند. محسن ربیع‌خواه زیر نظر مارکو تمرینات اختصاصی انجام داد. همچنین محمد امین آرام طبع در محل تمرین حضور پیدا کرد اما تمرین نکرد.

در ادامه، بازیکنان ذخیره زیر نظر چوک به مرور کارهای تاکتیکی و گلزنی در زمین کوچک پرداختند. برانکو در جمع خبرنگاران حضور یافت و آنها را برای بازدید از تاسیسات، سالن بدنسازی، رختکن و دیگر امکانات ورزشگاه شهید کاظمی دعوت و همراهی کرد.

در جریان این بازدید، سرمربی پرسپولیس یادآور شد که عملکرد باشگاه در تهیه و تجهیزات لازم برای یک ورزشگاه حرفه‌ای مثبت بوده و سعی داریم یک ورزشگاه کاملا حرفه‌ای را در اختیار داشته باشیم.

تمرین امروز پنجشنبه در ساعت 15:45 به اتمام رسید و سرخپوشان از فردا برای دیدار برابر گسترش فولاد استارت می‌زنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز