با حضور شعبانی بهار؛

آیین تودیع و معارفه رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۰۸۹۵۸
آیین تودیع و معارفه رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد
با حضور دکتر غلامرضا شعبانی بهار (معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان) آیین تودیع و معارفه رییس جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیین تودیع و معارفه رییس جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با حضور شعبانی بهار(معاون وزیر ورزش و جونان)، مهرعلیزاده (رییس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای)، شجاعی (دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و رییس فدراسیون تیراندازی با کمان)، یلفانی (نایب رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای)، اکبری (سرپرست فدراسیون هندبال)، نوروزی (رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی)، کیهانی (رییس فدراسیون دو ومیدانی)، اسدی (رییس هیئت تهران)، صباغ (نایب رییس هیئت تهران)، پهلوان محمدرضا توپچی، داریوش ارجمند (بازیگر سینما و تلویزیون)، بیژن شیری (سرپرست مرکز علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای)، پیشکسوتان استانهای مشهد، تهران، کرمانشاه و ...، زورخانه داران، مرشدان و دیگر اهالی ورزش پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد.

در این مراسم که با ادای احترام به شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو و آرزوی صبر برای بازماندگان آنها آغاز شد، شعبانی بهار ضمن تشکر از زحمات سرپرستان و روسای پیشین و همکاران فدراسیون و قدردانی ویژه  از علی دادگر برای برگزاری انتخابات فدراسیون گفت : ورزش پهلوانی و زورخانه ای از رشته های مهمی است که وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به آن دارد.

وی همچنین ادامه داد: مهمترین برنامه فدراسیون از همین امروز باید برنامه محوری، استفاده از همه پتانسیل و خردجمعی در جهت توسعه همگانی این رشته ملی باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: توسعه این رشته ورزشی در میان همه اقشار جامعه  که در کنار تربیت جسم به تربیت روح با استفاده از آموزه های اسلامی و انسانی اهمیتی دوچندان می دهد، بسیار لازم و ضروری است.

شعبانی بهار از پتانسیل های فرهنگی موجود در ورزش زورخانه ای به عنوان اهرمی بسیار قوی و موثر در دوستی ملت ها یاد کرد و گفت: برای انتقال و صدور همه ابعاد موجود این ورزش بسیار ارزشمند و تاریخی، خوشبختانه فدراسیون بین المللی این رشته فعالیت های موثری را انجام داده است که در ادامه این مسیر مهم همکاری، همدلی، حمایت و  یک عزم ملی را می طلبد.

در پایان با اهدای هدایایی از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان، هیات های استانی و پرسنل فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای از علی دادگر (سرپرست فدراسیون) و مجتبی جوهری (رییس فدراسیون) تجلیل کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز