در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور قویترین مردان؛

مدال طلا قویترین مردان بر گردن آتش نشان خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۳:۰۵
کد خبر: ۵۰۹۴۹۳
مدال طلا قویترین مردان بر گردن  آتش نشان خراسان جنوبی
مدال طلایی رنگ یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور که طی روزهای 28 دی لغایت 1 بهمن در استان خراسان جنوبی شهر قائنات برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان +105 کیلو گرم کشور ناصر پورعلی فرد رئیس این فدراسیون، فرماندار، نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی، شهردار، فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان و مسئولین شهر قائنات حضور داشتند.

در فینال این رقابت ها حاضران در سالن به احترام در همدردی باخانواده آتش نشانان جان باخته درحادثه پلاسکو یک دقیقه سکوت نمودند و باذکر صلوات وقرائت فاتحه با خانواده آنان ابراز همدردی کردند.

همچنین در پایان مسابقات و زمان مراسم اهدای جوایز، مدال طلایی رنگ به طور نمادین توسط ناصر پورعلی فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش ندام به گردن نماینده آتش نشانان آویخته شد و از آنان به عنوان قهرمانان واقعی یاد شد.

مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود که در نهایت محمد عزت پور از استان البرز به مقام قهرمانی رسید و پیمان ماهری پور از اردبیل به مقام دوم و علی اکبرجعفری از البرز به مقام سوم رسید و تیم های البرز به مقام اول و قزوین به مقام دوم و همدان به مقام سوم رسیدند.

جام اخلاق یازدهیمن دوره رقابت های قویترین مردان +105 کیلوگرم کشور به وحمیدیعقوبی از خراسان جنوبی تعلق گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز