محمود افشاردوست در گفتگو با برنا:

سفر استویچوف برای بررسی شرایط والیبال ایران است/ صحبت درباره مسائل مالی آخرین مرحله از مذاکرات خواهد بود

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۹:۲۶
کد خبر: ۵۰۹۸۰۶
سفر استویچوف برای بررسی شرایط والیبال ایران است/ صحبت درباره مسائل مالی آخرین مرحله از مذاکرات خواهد بود
دبیر فدراسیون والیبال گفت: مربی بلغاری قرار است از تمرینات تیم نوجوانان، جوانان و همچنین از لیگ برتر دیدن داشته باشد و ساختار اصلی والیبال ایران را مشاهده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال درخصوص حضور رادوستین استویچوف، مربی بلغاری برای هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد.

افشاردوست در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به صحبت‌های انجام شده با این بلغاری اظهار داشت: بعد از صحبت‌های اولیه که با این مربی داشتیم بالاخره موفق شدیم که نظر ایشان را جلب کنیم تا برای بررسی وضعیت و شرایط والیبال ایران به کشورمان سفر کند. در صحبت‌های انجام شده استویچوف متقاعد شد که والیبال ایران فقط به این چند نفر بازیکن اصلی تیم ملی ختم نمی‌شود و ما استعدادهای زیادی در کشور داریم.

وی در ادامه افزود: این مربی بلغاری که تا پنج‌شنبه در ایران حضور دارد قرار است از تمرینات تیم نوجوانان، جوانان و همچنین از لیگ برتر دیدن داشته باشد و ساختار اصلی والیبال ایران را مشاهده کند. یکی دیگر از برنامه‌های استویچوف بازدید از امکانات فدراسیون والیبال است و بعد از بازدید همه این شرایط قرار است که نظر قطعی خود را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام کند.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا درباره مسائل مالی با این مربی صحبتی انجام شده یا خیر، خاطرنشان ساخت: گفتگو درباره مسائل مالی در مرحله آخر که ایشان شرایط ما را بپذیرند انجام خواهد شد و فعلا درخصوص مبلغ قرارداد صحبتی نشده است. فدراسیون والیبال سعی دارد که بهترین گزینه ممکن را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند که وقفه‌ای در آماده‌سازی تیم ایجاد نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز