هیچ مشکلی درباره دیگو وجود ندارد

کونته: امیدوارم عملکرد خوب کاستا پایانی بر شایعات درباره او باشد

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۸:۰۰
کد خبر: ۵۰۹۸۱۲
کونته: امیدوارم عملکرد خوب کاستا پایانی بر شایعات درباره او باشد
سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: امیدوارم عملکرد کاستا در این دیدار به گمانه زنی ها درباره آینده اش در چلسی پایان دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،‌ تیم فوتبال چلسی یکشنبه شب در دیدار برابر هال سیتی با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. کاستا و کیهیل گل های این دیدار را به ثمر رساندند. هواداران در طول مسابقه نام کاستا را فریاد می زدند و هنگام تعویض او در دقیقه 87 به تشویق وی پرداختند. کاستا پیشتر بدنبال مشاجره با مربی بدنساز تیم در زمین تمرین از ترکیب چلسی در دیدار مقابل لسترسیتی خط خورده بود.

آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی درباره بازگشت کاستا به بازی گفت: بازی خوب کاستا در این دیدار بسیار مهم است و امیدوارم که این عملکرد به گمانه زنی ها درباره او و چلسی پایان بدهد.

وی افزود: فکر می کنم که ما نشان دادیم ما تیمی متحد هستیم و این ارزش واقعی است که به ما کمک می کند در صدر جدول لیگ برتر انگلیس باقی بمانیم. دو سال از قرارداد دیگو باقی مانده است. معتقدم که این قرارداد به تمام گمانه زنی ها پایان می دهد. او از بودن با ما و بازی با چلسی خیلی راضی است. برای ما بسیار مهم است که تمرکز خود را حفظ کنیم و به آینده دور فکر نکنیم.

کونته در پاسخ به این سوال که آیا چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد را به کاستا می دهد، گفت:‌ نمی دانم. این تصمیمی است که باید با باشگاه اتخاذ شود. ولی دوباره تکرار می کنم، هیچ مشکلی در باره کاستا و قرارداد او وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز