رقابت دشوار دوومیدانی کاران برای کسب مدال در مسابقات داخل سالن آسیا

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۵:۵۰
کد خبر: ۵۱۰۰۷۰
رقابت دشوار دوومیدانی کاران برای کسب مدال در مسابقات داخل سالن آسیا
رقابتی بسیار سخت برای کسب مدال در بازی های داخل سالن آسیا وجود خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام فدراسیون دوومیدانی قرار است در روزهای 6 و 7 بهمن ماه در تهران رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان برگزار شود. مسابقاتی که طبق اعلام فدراسیون دومین دوره این مسابقات بعد از 20 سال است. در دوره قبلی تیم تهران قهرمان در هر دو بخش آقایان و بانوان قهرمان این مسابقات شد.

چیزی که در این دوره بسیار حائز اهمیت است بحث کسب حد نصاب ورودی به رقابت های بازی های داخل سالن آسیا است که سال آینده برگزار خواهد شد اما در این میان حد نصاب هایی که فدراسیون برای ورزشکاران حاضر در این مسابقات قرار داده با توجه به رکوردهای داخل سالن و شرایط آمادگی ورزشکاران مطلوب به نظر می رسد. به واقع اگر ورزشکاران ما نتوانند این حد نصاب ها را کسب کنند کسب مدال در بازی های داخل سالن آسیا بسیار سخت خواهد بود. 

حال که می توان گفت اگر این حدنصاب ها نیز به دست بیاید ما بازهم رقابتی بسیار سخت برای کسب مدال در بازی های داخل سالن آسیا داریم.

در دوره قبل این رقابت ها 3 رکورد ملی در بخش بانوان توسط النار کمپانی در 60 متر با مانع، فرزانه فصیحی در 60 متر سرعت و سپیده توکلی در هفتگانه به دست آمد. به نظر می رسد که امسال در دو گروه بانوان وآقایان هستند کسانی که بتوانند رکورد ملی را ارتقا دهند و امیدواریم چندین رکورد ملی در این رقابت ها ارتقا داده شود. همه استان های برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی گرده اند.

همچنین قرار است تمام ملی پوشان در این رقابت حضور پیدا کنند که باعث بالا رفتن سطح این مسابقات خواهد شد. در هر حال امیدواریم که ورزش دوومیدانی بتواند در مدت باقی مانده تا بازی های داخل سالن آسیا به بهترین صورت ممکن خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها آماده سازد.

 

خبرنگار: طاهر کاظمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز