حماسه سازی جوانان استقلال؛

بهمن سرنوشت ساز برای آبی ها

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۷:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۰۱۱۷
بهمن سرنوشت ساز برای آبی ها
استقلال با استفاده بازیکنان دونده جوان خود می تواند به نتایج مورد نیاز برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان در هفته 18 رقابت های لیگ برتر رفت که میانگین سنی آبی پوشان بسیار کم بود.

این تیم با سرمربی جوانش توانست در 17 بازی با 28 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. میانگین سنی آبی پوشان در دیدار با صنعت نفت 21 تا 23 سال بود و با همین بازیکنان جوان خود توانست با سه گل مقابل نفت آبادان به برتری برسد.

مجتبی حقدوست که گل اول استقلال مقابل نفتی های آبادان به ثمر رساند با 21 سال سن توانست برای استقلال گلزنی کند. بهنام برزای با 23 سال سن و مجتبی حسینی هم با 20 سال سن توانست در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کند.

استقلال در روزهای نقل و انتقالات زمستانی توانست آندرانیک تیموریان و سرور جباروف را جذب کند. تلفیق بازیکنان با تجربه و پر انگیزه جوان می تواند به آبی پوشان کمک های بسیاری کند. استقلال در بسیاری از دیدارهای خود در رقابت های لیگ برتر به دلیل نداشتن رهبر با تجربه در زمین با مشکلات بسیاری مواجه بود.

حضور یک رهبر با تجربه در جریان بازی می تواند نقاط ضعف و قوت تیم را به دیگر بازیکنان گوشزد کند تا بازیکنان تیم بتوانند به نتایج مورد نیاز برسند. استقلال با استفاده بازیکنان دونده جوان خود می تواند به نتایج مورد نیاز برسد.

آبی پوشان در نیم فصل دوم روزهای بسیار سختی را پشت سر خواهند گذاشت. بهمن ماه سختی در انتظار استقلال است. 19 بهمن ماه آبی پوشان در پلی آف جام قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می روند. بازی حساس و سرنوشت سازی که شاگردان جوان منصوریان مقابل تیم خوبی همچون السد دارند.

بعد از دیدار سرنوشت ساز استقلال مقابل السد، آنها باید خود را برای دیدار سخت دربی آماده کنند. هواداران از آبی پوشان در این دیدار انتظار برد دارند. استقلال می تواند با استفاده از بازیکنان جوان خود به برتری برسد.

باید دید کادر فنی استقلال برای تقویت و ارتقای سطح کیفی بازیکنان جوان استقلال چه تصمیم خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز