سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد به شرایط مناسب باز می گردد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۰۱۴۶
دانشگاه آزاد به شرایط مناسب باز می گردد
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: تیم فوتسال دانشگاه ‍آزاد به سقوط فکر نمی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود قاضی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره احتمال سقوط تیم فوتسال دانشگاه آزاد به لیگ دسته اول با توجه به شرایط این تیم گفت: به هیچ وجه به این مورد فکر نمی کنیم. تلاش می کنیم از هفته های آینده لیگ تیم را به شرایط مناسب بازگردانیم و قطعا تیم دانشگاه آزاد می تواند خود را به رده های بالای جدول برساند. هنوز شانس صعود در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال را داریم. به غیر از 2 بازی سخت آینده، در 5 هفته پایانی لیگ با تیم های انتهای جدولی مسابقه داریم و می توانیم به نتیجه برسیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال دانشگاه آزاد در خصوص مسابقه این تیم با تاسیسات دریایی و باخت در ثانیه های پایانی بازی اظهار داشت: در هر 2 نیمه این مسابقه ما از حریف پیش بودیم و به خوبی دفاع کردیم. حتی زمانی که تیم تاسیسات پنج نفره شد توپ ربایی های خوبی داشتیم که نتوانستیم دروازه خالی را به خوبی هدف قرار دهیم و با توجه به قانون نانوشته با از دست دادن موقعیت ها، گل دریافت کردیم. در واقع در این مسابقه تیم دانشگاه آزاد بدشانس بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: داوری مسابقه با تاسیسات مشکلی نداشت چون داوری هم جزئی از بازی است. ما باید حقمان را در زمین بگیریم که متاسفانه در این مسابقه موفق نبودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز