نگرانی پروفسور از داوری ها؛

برانکو از خرید جدید پرسپولیس رونمایی کرد!

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۷:۳۵
کد خبر: ۵۱۰۳۵۵
برانکو از خرید جدید پرسپولیس رونمایی کرد!
سرمربی پرسپولیس گفت: نگران داوری ها هستم و از این بابت می ترسم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره برد مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازیکنانم با استحقاق بردند و به خودشان ایمان داشتند. آنها در نیمه دوم هم تمام انرژی خود را گذاشتند و به بردی رسیدند که استحقاقش داشتند. این بازی را به عنوان یکی از مسابقات سخت در نظر داشتیم. می دانستیم گسترش تیم سرسختی است و حتی در نشست خبری هم گفتم که آنها در هفت بازی بیرون از خانه مساوی کرده اند و یک بازی را برده اند. این گویای توانایی گسترش است.  گسترش امسال خیلی تقویت شده است. آنها در ابتدای کار استارت خوبی نداشتند. از این برد خوشحالم. یکبار دیگر به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم.

سرمربی پرسولیس درخصوص خطر سه اخطاره شدن بازیکنان تیمش در مسابقات آینده قبل از دربی، تاکید کرد: ما محافظه کار نیستیم. امتیاز بازی با صبا هم همین قدر اهمیت دارد که سایر مسابقات. متاسفانه برای بازی با صبا حسینی، طارمی و احمدزاده را به خاطر محرومیت و ربیع خواه را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

وی درباره اینکه روز گذشته بازیکنان پرسپولیس (طارمی و حسینی) دنبال داور می دویدند تا اعتراض کنند و کارت زرد بگیرند، تاکید کرد: این را از خودشان بپرسید. من این حس را نداشتم. آیا دو پنالتی روی طارمی صورت نگرفت؟ طبیعی است که او عصبانی شود. چرا داور پنالتی نگرفت؟ مگر داور نباید مدافع گسترش را اخراج می کرد؟ آنقدر این اشتباهات زیاد بود که نمی شود گفت اتفاقی است. بازیکنان هم با این اشتباهات عصبانی می شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان این تیم باید حرفه ای تر و صبورتر باشند، یادآور شد: اگر یکی مرتب حق شما را پایمال کند شما ساکت می ایستید؟

برانکو درباره اینکه حق فرشاد احمدزاده پایمال نشده است و چرا این بازیکن بی جهت به داور اعتراض می کرد، گفت: این قضیه را به صورت فردی نگاه نکنید. کل بازی را نگاه کنید. بازیکنان ما عصبی هستند چون بازیکن حریف اخراج نمی شود و پنالتی نمی گیرند.

وی در پاسخ به این سئوال که برای تیم شما در دیدار با فولاد هم یک پنالتی گرفته نشد؛ آیا این شرایط برای شما نگران کننده نیست و واکنش باشگاه به این مسئله چیست؟ گفت: از این قضیه نگران هستم و می ترسم. امیدوارم باشگاه در این خصوص واکنش نشان بدهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

سرمربی پرسپولیس در صوص اینکه استقلال در نقل و انتقالات نتوانسته بازیکنان موردنظرش را جذب کند تاکید کرد: نمی دانم در اینباره چه بگویم. این مربوط به باشگاه دیگری است اما یادم می آید برای باشگاه بارسلونا و رئال هم این اتفاق افتاد. باشگاه ها نباید مشکل مالی داشته باشند تا این اتفاقات پیش نیاید.

برانکو در خصوص جذب بازیکن عراقی هم تصریح کرد: این کار در دست اقدام است و در آستانه جذب سعد ناطق قرار داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز