بیرانوند غایب تمرین پرسپولیس

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۸:۲۴
کد خبر: ۵۱۰۴۸۵
بیرانوند غایب تمرین پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود پس از بازی با گسترش فولاد تبریز را امروز سه‌شنبه از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان امروز اول تمرین خود برای بازی با صبا را انجام دادند. دیداری که امیدوارند در جریان آن شاهد ادامه اشتباهات سریالی داور نباشند که از نتایج آن اضافه شدن تعداد محرومان پرسپولیس برای این بازی بوده است.

برانکو ایوانکوویچ که این هفته باید تیم خود را بدون حضور سه بازیکن اصلی و کلیدی روانه مسابقه کند و با این وجود آن را به شکلی آماده سازد تا در صورت بروز اشتباهات داوری هم به نتیجه مطلوب برسد، پیش از شروع تمرین در جمع بازیکنان از تلاش و غیرت آنها در بازی با گسترش فولاد تبریز و کسب نتیجه پیروزی تقدیر و تشکر کرد.

بازیکنان سپس برای شروع تمرین راهی سالن بدنسازی شدند. در حالی که دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان غایب بود. علیرضا بیرانوند با کسب اجازه از کادر فنی مرخصی گرفت تا برای تولد فرزندش کنار خانواده باشد.

بازیکنان اصلی و ذخیره دیدار روز گذشته، ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و زیر نظر مارکو بدن‌ها را گرم کردند.

بازیکنان ذخیره پس از گرم شدن بدن‌ها، سالن را به مقصد زمین چمن ترک کرده و کار خودشان را با چوک آغاز کردند. بقیه بازیکنان هم پس از وزنه زدن در سالن بدنسازی، به دویدن دور زمین چمن مشغول شدند.

چوک مربی تیم پرسپولیس، بازیکنان را در گروه‌های سه نفره به کار با توپ، دویدن و حفظ توپ در زمین کوچک بکار گرفت. دویدن‌های نرم و سرعتی در زمان‌های مشخص، آخرین بخش تمرین امروز قرمزپوشان بود که انجام شد.

نظر شما