سید عبدی افتخاری در گفتگو با برنا:

سازمان استاندارد باید جوابگوی وسایل بالابر و هوایی باشد/ نتایج اسکی‌بازان در ژاپن قابل پیش‌بینی نیست

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۱۰۷۴۸
سازمان استاندارد باید جوابگوی وسایل بالابر و هوایی باشد/ نتایج اسکی‌بازان در ژاپن قابل پیش‌بینی نیست
رییس فدراسیون اسکی گفت: برگزاری خوب لیگ باعث شد که رقابت تنگاتنگی بین اسکی‌بازان ایجاد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی درخصوص برگزاری لیگ برتر و همچنین آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بازیهای آسیایی زمستانی 2017 ژاپن صحبت کرد.

افتخاری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برگزاری لیگ آلپاین اظهار داشت: برگزاری 32 روز مسابقه در لیگ اسکی کار بزرگی است که امسال توانستیم انجام دهیم و بخشی از مسابقات مربوط به لیگ آلپاین می‌شود. رقابت‌های لیگ ساختار خوبی پیدا کرده و خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیقی که انجام دادیم توانستیم شروع خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در این سه هفته‌ای که لیگ برگزار شده کیفیت فنی اسکی‌بازان قابل رضایت بوده و برنامه‌هایی که داشتیم تا حد قابل توجهی انجام شده است. برگزاری خوب لیگ باعث شد که رقابت تنگاتنگی بین اسکی‌بازان ایجاد شود و تیم‌های حاضر در لیگ همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. همچنین حضور دو ورزشکار خارجی که از کشور سوئیس هستند بر جذابیت‌های این لیگ اضافه کرده است.

رییس فدراسیون اسکی درخصوص برگزاری اردوی تیم ملی گفت: ملی‌پوشان ما سه ماه است که در اردو به سر می‌برند و بعد از تمریناتی که در این مدت انجام شد لیست نهایی ما برای حضور در مسابقات آسیایی زمستانی و همچنین قهرمانی جهان مشخص شده است. از آنجا که ملی‌پوشان ما سال گذشته به مسابقات اعزام نشدند و در یک سال گذشته نتوانستیم آنها را به اردوی اروپایی بفرستیم از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در مسابقات آسیایی چه نتیجه‌ای را کسب می‌کنند.

وی در این‌باره ادامه داد: روزی که به ژاپن اعزام شویم و تمرینات ملی‌پوشان روی یخ آغاز شود آن وقت می‌توانیم نظر دهیم که چه نتیجه‌ای را می‌توانیم کسب کنیم.

افتخاری درخصوص اتفاق ایجاد شده در پیست دیزین که منجر شد چند ساعت اسکی‌بازی در تلکابین این سایت محبوس شوند، خاطرنشان ساخت: همه پیست‌هایی که در تهران و دیگر استان‌ها وجود دارد به بخش خصوصی واگذار شده و هیچ تقصیری درباره اتفاقات ایجاد شده بر گردن فدراسیون نیست. سازمان استاندارد باید جوابگوی وسایل بالابر و هوایی که در پیست‌های اسکی به کار برده می‌شود باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز