لیگ برتر والیبال؛

شکست شهرداری تبریز در اردکان/ پیکان به سختی هاوش را از پیش رو برداشت

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۱۲۳۸
شکست شهرداری تبریز در اردکان/ پیکان به سختی هاوش را از پیش رو برداشت
تیم والیبال خاتم اردکان در جدالی سنگین موفق به شکست شهرداری تبریز شد تا هشتمین برد خود را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، ارومیه و آمل پیگیری شد.

در چهارمین دیدار هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان شهرداری تبریز بود و سه بر یک میهمان خود را از پیش رو برداشت. شهرداری تبریز در ست سوم این مسابقه 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 26 بر 24، 31 بر 29 و 25 بر 15 مغلوب میزبان خود شد تا یازدهمین شکست خود را در اردکان تجربه کند.

خاتم با کسب این پیروزی تعداد بردهای خود را به عدد هشت رساند و با یک پله صعود در رتبه هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت. بهروز جعفری، وحید پورکاشیان و محمد حسین شفقی به ترتیب به عنوان داوران اول، دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند. امیر حسینی بازیکن شهرداری تبریز در این مسابقه کارت زرد از داور نخست مسابقه دریافت کرد.

این مسابقه دو هزار تماشاگر داشت و 129 دقیقه طول کشید که ست های اول و دوم مسابقه جدال سنگین و نزدیکی برای دو تیم بود. سالن غدیر ارومیه میزبان یکی دیگر از بازی های هفته بیستم لیگ برتر بود که تیم های شهرداری ارومیه و صالحین ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم شهرداری صالحین ورامین در ست های دوم و سوم این مسابقه 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 15 و 15 بر 13 مغلوب میزبان خود شد. ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که پنج هزار نفر تماشاگر داشت.

احسن شیرکوند بازیکن صالحین ورامین در این دیدار کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد. محمدحسن خوشدل نظارت بر این مسابقه 135 دقیقه ای را بر عهده داشت. در آخرین مسابقه هفته نهم دور برگشت لیگ برتر والیبال تیم هاوش گنبد که در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد، میزبان پیکان تهران بود.

تیم پیکان به رغم در اختیار داشتن چندین ملی پوش در این مسابقه به سختی هاوش را سه بر یک شکست داد. شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران در ست دوم 25 بر 20 مغلوب هاوش شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 29 بر 27 به پیروزی رسیدند.

پیکان با کسب این برد، تعداد پیروزی های خود در این فصل لیگ برتر والیبال را به عدد هفده رساند و با 49 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماند. حمید راهجردیان، مرتضی علایی و شهباز صدری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت.

امیر غفور بازیکن پیکان در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد. چهار هزار گنبدی تیم خود را در این مسابقه 120 دقیقه ای همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز