محرومیت بازیکن قشقایی با اعلام کمیته انضباطی

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۱۱۴۱۴
محرومیت بازیکن قشقایی با اعلام کمیته انضباطی
کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص چند تیم لیگ دسته دومی صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در دیدار تاریخ20/10/95دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری ارومیه، تیم شهرداری ماهشهر به دلیل دارا بودن 5 بازیکن اخطاری به 20میلیون ریال جریمه نقدی و امیر خلیفه اصل مربی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل اعتراض و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراج وی شد به استناد بند 5 ماده 69 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

در دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز مورخ 23/10/95، مهدی فروردین مربی تیم قشقایی شیراز، به علت اعتراضات مکرر که سبب تشنج در ورزشگاه و اخراج وی شد،به استناد بند5ماده66 آیین نامه انضباطی، به توبیخ کتبی محکوم شد.

در دیدار تیم های هف سمنان و پاس همدان مورخ 20/10/95، مهدی محمدزاده بازیکن تیم پاس همدان، به دلیل ضربه زدن با دست به صورت بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد،به استناد بند1ماده66 آیین نامه انضباطی، به 2جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت مبلغ 10میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدارمورخ 23/10/95 تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری اراک، حسین عبدی مربی تیم شهرداری اراک و مهرداد نورافزا مربی تیم بعثت کرمانشاه، به علت ورود بدون مجوز به زمین مسابقه که منجر به اخراج آنان شد، به استناد بند5ماده66 آیین نامه انضباطی، به توبیخ کتبی محکوم شدند.

در دیدارمورخ 20/10/95 تیم های شهرداری تبریز و کاسپین قزوین، رضا جعفری متصدی تدارکات تیم کاسپین قزوین به دلیل اعتراضات مکرر به تصمیمات داوری که منجر به اخراج وی شد، به استناد بند5ماده66 آیین نامه انضباطی، به تذکر کتبی محکوم شد.

در دیدارتیم شهید کریمی جویبارو نفت نوین آبادان مورخ 14/10/95، تیم نفت نوین آبادان به دلیل دارا بودن 6 بازیکن اخطاری به 24میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز