پیروزی مدعیان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۷:۵۱
کد خبر: ۵۱۱۵۲۳
پیروزی مدعیان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال
هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های مدعی قهرمانی در حالی در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال مقابل رقبا به برتری رسیدند که مس سونگون با باخت مقابل یاسین از صدرجدول فاصله گرفت.

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد و طی آن تیم های مدعی با برتری مقابل رقبا در کورس باقی ماندند و تیم های قعرجدولی شکست دیگری را تجربه کردند.

در نخستین بازی که از ساعت 15 آغاز شد، تاسیسات دریایی تهران مطابق پیش بینی ها، کار چندان دشواری مقابل آذرخش بندرعباس نداشت و در پایان با سه گل عروجی، شمسایی و وفایی این تیم پایین جدولی را از پیش رو برداشت.

گیتی پسند و دبیری و حفاری دیگر مدعیان لیگ فوتسال نیز مقابل حریفان به برتری رسیدند اما در دیگر بازی حساس امروز که از ساعت 15:30 آغاز شده بود، یاسین پیشرو قم در تبریز دست به کار بزرگی زد و تیم مس سونگون را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت.

شاگردان حیدریان در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف رده دومی خود جلو افتادند اما در ادامه مس یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقایق پایانی گل سوم یاسین پیشرو نیز به ثمر رسید تا مس در بدترین زمان و در حالی که خود منتظر لغزش گیتی پسند بود، شکست را تجربه کند و فاصله تیم های اول و دوم جدول به هشت امتیاز افزایش یابد.

تیم های قعرجدولی طرح و توسعه قزوین و دانشگاه آزاد نیز مقابل حریفان شکست خوردند تا همچنان اوضاع بحرانی را در پایین جدول تجربه کنند.

نتایج کامل بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال:
تاسیسات دریایی تهران 3- آذرخش بندرعباس صفر
مس سونگون یک – یاسین پیشرو قم 3
لبنیات ارژن شیراز صفر– دبیری تبریز 4
شهروند ساری 7– طرح و توسعه قزوین یک
ملی حفاری اهواز 11- دانشگاه آزاد تهران صفر
مقاومت البرز 4– شهرداری ساوه 6
گیتی پسند اصفهان 5– فرش آرا مشهد 2

نظر شما