می دانستیم فاز هجومی تراکتورسازی چگونه است؛

کاظمی: تراکتور موقعیت خاصی نداشت/ در زمین تمرکز نداشتیم

۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۶:۳۷
کد خبر: ۵۱۱۷۵۶
سرمربی ماشین سازی گفت: اگر افق دید ما این است که تیم بماند باید در 11 بازی آینده 6-5 بازی خود را ببریم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، فرهاد کاظمی در خاتمه دیدار با تراکتورسازی گفت: دیروز هم گفتم و امروز دیدید که یک خودزنی شد. زیرا برخلاف میل باطنی در برابر هم شهری خود بازی کردیم. امروز تلاش بازیکنان خوب بود اما تمرکزمان خیر. در خیلی از لحظات اصلا نفهمیدیم دنبال چه هستیم. با این همه بازیکن مجرب توقع من از کار تاکتیکی بالاتر بود. امیدوارم تراکتور در ادامه موفق تر باشد و هر چه قدر بهتر کار کند مایه خوشحالی ما است.

وی در رابطه با دفاعی بازی کردن تیم خود در این بازی افزود: این نظر قابل احترام است اما موقعی که تیم سه فروارد می گذارد قطعا برای 3 امتیاز به میدان می آید. مگر ما 6 دفاع گذاشته بودیم. تراکتور موقعیت خاصی نداشت.

وی در ادامه اظهار داشت: بحث آنالیز نبود اما ما می دانستیم فاز هجومی تراکتورسازی چگونه است. ضمن این که امین حاج محمدی بعد از چند ماه دورز از فوتبال با روح و روانی بزرگ بازی کرد. او گمشده ما در خط دفاع بود. یک بازیکن خارجی دیده ام که می توانیم جای مانوئل اضافه کنیم. قطعا باید کار کرد زیرا فاز هجومی با نفر کامل نمی شود بلکه با کار تاکتیکی کامل می شود. شهاب زاهدی امروز شاید یک درصد خواسته های ما را اجرا نکرد.

سرمربی ماشین سازی درباره داوری بیان داشت:من همیشه به داور احترام گذاشته ام. فقط گهگاه گلگی کرده ام. سه بازی را داور به باد فنا داد چیزی نگفتم. موقعی که من قبول دارم داور پنالتی را به حق گرفته است که چیزی نمی توانم بگویم. بازیکن ما به جای پا، توپ را با دست زد.قبول دارم فرواردها در فاز هجومی ضعیف کار کردند و به جز پیام صادقیان بقیه وظایف خود را خوب انجام ندادند.

سرمربی ماشین سازی خاطرنشان کرد: اگر افق دید ما این است که تیم بماند باید در 11 بازی آینده  6-5 بازی خود را ببریم. مطمئنا این مساله فرا می رسد. از روز اولی که رسیدیم شرایط بازیکنان همین بود اما با وجود تلاشی که داشتند از نظر انگیزه مشکل داشتند. از بازیکن ازبک تست می گیریم و اگر ایده آل باشد و جواب بدهد او را برمی داریم. در پایان آرزوی موفقیت برای همه شما و تیم تراکتورسازی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز