معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

گام بزرگ وزارتخانه‌های ورزش‌و‌جوانان و کشور برای ورزش ایران

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۶۴۸
مناف هاشمی گفت: با امضای این تفاهنامه بین دکتر سلطانی فر و دکتر رحمانی فضلی، گام موثری برای حضور شهرداری ها و دهداریها برای تکمیل پروژه های ورزشی برداشته خواهد شد.

دکتر سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: عصر امروز وزرای محترم کشور و ورزش و جوانان در محل کمیسیون امور خاص کلان شهر و کلانشهرها، تفاهم نامه همکاری برای هم افزایی و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های این دو وزارتخانه امضا می کنند.

هاشمی ادامه داد: این تفاهم برای حمایت و تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام ورزشی با مشارکت شهرداری ها و دهیاری ها صورت می گیرد.

وی از بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها در موضوع ورزش همگانی نیز خبر داد و اضافه کرد: مطابق تفاهم نامه برای سلامت مردم و البته کمک به امر استعداد یابی در مناطق محروم با ظرفیت 1400 شهرداری در سراسر کشور استفاده می کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توان بالای بیست هزار دهیاری در سراسر کشور گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به دهیاری علاوه بر اینکه ارزش اجتماعی دارد ظرفیت بزرگی را هم برای مناطق روستایی و محروم کشور برای توسعه ورزش ایجاد می کند.

هاشمی ادامه داد: تفاهم نامه زمان ندارد و طی دوسال در کارگروهی با هماهنگی کمیسیون کلانشهرها با محوریت بنده و آقای دکتر خندان معاون عمرانی وزارت کشور تهیه و امروز امضا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز