لیگ برتر والیبال مردان در ایستگاه پایانی دور مقدماتی

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۲:۲۶
کد خبر: ۵۱۳۲۰۵
لیگ برتر والیبال مردان در ایستگاه پایانی دور مقدماتی
هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه 13 بهمن ماه با شش دیدار پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 13 بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اراک، ساری، گنبد و ورامین برگزار می شود.

در مهمترین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران مدعیان قهرمانی این رقابت ها در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند.

در حال حاضر بانک سرمایه با 19 برد و 53 امتیاز و پیکان تهران با 18 برد و 52 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول هستند که فاتح این مسابقه صدرنشین قطعی دور مقدماتی خواهد شد و در مرحله پلی آف به مصاف تیم هشتم می رود. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود بانک سرمایه شد و پیکانی ها در این مسابقه که میزبان محسوب می شوند به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستند.

تیم شهرداری ارومیه که با 13 برد و 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است و صعودش به پلی اف قبلا قطعی شده است، در ساری میهمان سازمان عمران این شهر است. سازمان عمران شهرداری ساری با 9 برد و 26 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و برای صعود به پلی آف حتما باید فاتح این مسابقه باشد.

دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده ارومیه به پایان رسید و ساروی ها در این مسابقه برای جبران این نتیجه به میدان می روند.

نارنجی پوشان سایپا در نخستین دیدار این هفته لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری تبریز هستند. شهرداری تبریز روز یکشنبه در دیدار سنگین سه بر دو پارسه را شکست داد و حال بعد از سه روز باید در تهران به مصاف سایپا برود.

شهرداری تبریز با 9 برد و 27 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و سایپا نیز با 11 برد و 33 امتیاز در جایگاه چهارم است. هر نتیجه ای در این مسابقه به دست آید، در جایگاه سایپا تغییری ایجاد نمی شود. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود نارنجی پوشان شد.

در چهارمین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، شهرداری اراک میزبان پارسه تهران است. اراکی ها که در هفته بیست و یکم مغلوب خاتم اردکان شدند و امیدی برای صعود به مرحله پلی آف ندارند، این هفته در آخرین مسابقه لیگ برتری خود در خانه به میدان می روند. پارسه و شهرداری اراک در رتبه های دهم و یازدهم جدول قرار دارند اما هنوز پارسه از صعود ناامید نیست زیرا دو دیدار انجام نشده دارد.

سالن المپیک گنبد میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال است. در این مسابقه تیم های هاوش گنبد و کاله مازندران به مصاف یکدیگر می روند.

کاله با 9 برد و 29 امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر است و در بین پنج تیمی که 9 برد در پرونده کاری خود دارند، جایگاه مناسب تری برای صعود به مرحله پلی آف دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود کاله شد و هاوش در آخرین هفته دور مقدماتی به دنبال جبران این ناکامی است.

تیم والیبال خاتم اردکان که با 9 برد و 29 امتیاز در رتبه ششم جدول است، این هفته میزبان صالحین ورامین که با 9 برد و 25 امتیاز در جایگاه نهم است، خواهد بود. هر چند صالحین دو بازی معوقه دارد که روزهای 15 و 17 بهمن ماه برگزار می شود، اما پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود خاتم اردکان شد و بازیکنان صالحین در این دیدار خانگی برای شکست خاتم انگیزه مضاعف دارند.
 
برنامه کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 15
سایپا تهران – شهرداری تبریز
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پیکان تهران – بانک سرمایه
 
اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
شهرداری اراک – پارسه تهران
 
ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
سازمان عمران شهرداری ساری – شهرداری ارومیه
 
گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – کاله مازندران
 
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16
صالحین ورامین – خاتم اردکان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز