به منظور حضور در رقابت‌های یونیورسیاد؛

مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان دختر برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۵۸۲
مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان دختر برگزار می شود
مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور 233 هوگوپوش و 66 پومسه‌رو برگزار خواهد شد. رقابت‌ها انتخابی پومسه روز جمعه (15 بهمن‌ماه) از میان فرم‌های 6 تا 13 به قید قرعه، با تعیین کمیته فنی و به صورت انفرادی پیگیری می‌شود.

اما در بخش کیوروگی مبارزات اوزان فرد (46-، 53-، 62- و73- کیلوگرم) روز شنبه (16 بهمن‌ماه) انجام می‌شود و مبارزات اوزان زوج (49-، 53-، 67- و 73+ کیلوگرم) نیز روز شنبه (23 بهمن‌ماه) برگزار می‌گردد. پذیرش و وزن‌کشی مسابقات کیوروگی روز پیش از مسابقات از ساعت 15 تا 17 و همچنین روز مسابقات ساعت 7 تا 8 صبح در محل خانه تکواندو انجام خواهد شد.

این دوره از مبارزات با هوگوی الکترونیکی پیگیری می‌شود و مدال آوران یونیور سیاد 2015 کره‌جنوبی بدون نیاز به رقابت در این دوره از مسابقات، به نخستین اردوی تیم‌ملی دانشجویان دعوت می شوند.

گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مردادماه تا 8 شهریورماه سال 1396 به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز