پروانه سلحشوری در گفتگو با برنا:

منابع پایدار ورزش در برنامه ششم ارزشمند است/ نظام جامع باشگاه داری را پیگیری می کنم

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۳۶۰۰
منابع پایدار ورزش در برنامه ششم ارزشمند است/ نظام جامع باشگاه داری را پیگیری می کنم
عضو کمیسیون فرهنگی گفت: منابع پایدار و بسیار خوبی برای ورزش در برنامه ششم توسعه درنظر گرفته شده است که بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا٬ پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان این مطلب اظهار کرد: مجلس دهم نگاه بسیار خوب و سازنده ای به معقوله ورزش دارد و کمیسیون فرهنگی در موضوع اختصاص بودجه های پایدار برای توسعه ورزش قهرمانی تلاش زیادی کردو امیدواریم با تصویب رسیدن این منابع به ورزش شاهد اتفاقات خوبی در چند سال آینده در ورزش همگانی باشیم.

او درخصوص پروژه های ورزشی ناتمام اظهار داشت: ما در این خصوص نیز تسهیلاتی از جمله معافیت مالیاتی برای حضور بخش خصوصی در تکمیل این پروژه ها را در نظر گرفتیم و من معتقدم این موضوع باید به عنوان یک اولویت از سوی وزارت ورزش دنبال شود.

رییس فراکسیون بانوان مجلس درباره بحث ورزش قهرمانی نیز عنوان کرد: متاسفانه در این بخش مشکلات زیادی وجود دارد که ما در تلاش هستیم تا با پیگیری بحث نظام جامع باشگاه داری را به قانون تبدیل کنیم تا بخش خصوصی با رغبت در این بخش هزینه کند.

وی در پایان به اختلافات به وجود آمده بین کی روش و برانکو اشاره کرد و گفت: اختلاف بین مربیان فوتبال طبیعی است و در بسیاری از کشورها نیز اختلافات زیادی میان مربیان ملی و باشگاهی به وجود می آید اما این مهم نباید به دست آویزی برای قهر کردن یا استعفا تبدیل شود ضمن اینکه فدراسیون فوتبال باید حد و حریم مربیان ملی را به درستی ترسیم کند و اجازه تخطی از بندهای قرارداد را به آنها ندهد.

نظر شما