حضوری موفق در مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی؛

داورزنی: فدراسیون ژیمناستیک برای المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ برنامه ریزی کند

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۶:۲۷
کد خبر: ۵۱۳۸۸۴
داورزنی: فدراسیون ژیمناستیک  برای المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ برنامه ریزی کند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه در مجمع عادی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک گفت: فدراسیون ژیمناستیک باید برای المپیک 2020 و 2024 برنامه استراژیک داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای روز دوشنبه در مجمع عادی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک در خطاب به اعضا گفت: فدراسیون بایستی راه و هدف خود را برای المپیک 2020 و 2024 مشخص کند. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خواستار تدوین برنامه استراتژیک فدراسیون شد.

داورزنی بعد از ارائه گزارش مالی فدراسیون گفت: این گزارش بیشتربه یک مصیبت نامه شبیه است. وی گفت: باید معلوم شود زیرا گزارشات سال های 92، 93 و 94 مردود شده و اصلاح نگردیده است. وی از مدیرکل دفتر مشترک خواست هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی و از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری شود. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در این مجمع از تلاش های 7 ماهه سید محمد شروین اسبقیان، سرپرست فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

اسبقیان سرپرست فداسیون هم در این مجمع ضمن ارائه عملکرد 7 ماهه فدراسیون ژیمناستیک، اشاره ای هم به تدوین برنامه استراتژیک برای بازی های المپیک 2020 و همچنین تشکیل ستاد بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی و برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی داشت.

سرپرست فدراسیون ضمن تائید تذکرات سازنده داورزنی گفت: برنامه 4 ساله استراتژیک فدراسیون با هدف گذاری های مشخص با نظارت دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش در حال تدوین و مراحل پایانی خود را طی می کند و هفته آینده هم با حضور دکتر کفچه؛ مسئول تدوین برنامه و از اعضاء هیئت علمی دانشگاه که خود از ورزشکاران ژیمناستیک استان کردستان هستند در وزارت خانه ارائه خواهد شد.

در این مجمع 3 نفر از روسای هیئت های ژیمناستیک استان های فارس، یزد و همدان مطالبی را مطرح و پیشنهاداتی را ارائه دادند. سرپرست فدراسیون در این مجمع از دکتر داورزنی درخواست کرد ، با اتخاذ تدابیر لازم هرچه سریعترنسبت به برگزاری انتخابات با هماهنگی و همکاری کمیته ملی المپیک اقدام لازم بعمل آید تا ان شاالله فدراسیون به ثبات مدیریت برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز