ملاقات داورزنی با رئیس فدراسیون اسکواش

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۱۳۹۴۹
ملاقات داورزنی با رئیس فدراسیون اسکواش
داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز بارئیس فدراسیون اسکواش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، مسعود سلیمانی به همراه دبیرکل فدراسیون امیر عزیزی پور و مشاور و مدیر تیم های ملی مهدی رهنما امروز با محمد داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیدمناف هاشمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش هم حضور داشت، داورزنی سیاست ها، برنامه ها و تفکرات  خود را در حوزه ورزش قهرمانی و باشگاهها تشریح و از استقلال مدیریتی فدراسیون های ورزشی دفاع  کرد  وی اظهار داشت: از نگاه من،  فدراسیون ها  تشکیلاتی دولتی محسوب نمی شوند و در مدت مسولیتم تلاش می کنم که استقلال فدراسیون ها بطور کامل نهادینه شود.

وی اظهار داشت: جایگاه ریاست فدراسیون شغل محسوب نمی شود و مدیرانی که سینرژی و رقابت  برای توسعه رشته ها ی تحت پوشش خود ایجاد می کنند باید حمایت شود.

مسعود سلیمانی با ابراز خرسندی از اینکه نگاه وزیر به درون است و به سرمایه های فکری وزارت و جوانان اهمیت قائل می شود و با تائید این که فدراسیون ها نهادهای عمومی غیردولتی هستند از داورزنی درخواست در اختیار گذاشتن زمینی به منظور احداث آکادمی بین المللی اسکواش با حمایت بخش خصوصی در مجموعه بزرگ آزادی تهران کرد که وی ضمن موافقت با این درخواست راهنمایی لازم را در خصوص مراحل انجام این مهم  ارائه کرد.

نظر شما