عنایت آتشی در گفتگو با برنا:

نباید با یک باخت عملکرد حاتمی را قضاوت کنیم/ کسب جواز جام‌جهانی احتیاج به برنامه‌ریزی بهتر دارد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۸:۰۲
کد خبر: ۵۱۴۳۰۵
نباید با یک باخت عملکرد حاتمی را قضاوت کنیم/ کسب جواز جام‌جهانی احتیاج به برنامه‌ریزی بهتر دارد
کارشناس بسکتبال ایران گفت: باید به مهران حاتمی فرصت بدهیم که بتواند برنامه‌های خود را در تیم ملی اجرایی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عنایت آتشی کارشناس و پیشکسوت بسکتبال کشور درخصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات غرب آسیا صحبت کرد.

آتشی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به باخت تیم ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت: بعد از دو بردی که تیم ملی ایران در دو بازی اول خود به دست آورد، مقابل لبنان نتوانست آنطور که باید در زمین حاضر شود و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. باید تمرکز بیشتر خود را روی بازی با لبنان می‌گذاشتیم چون این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. هرچند که این مسابقات از درجه اهمیت بالایی برخوردار نیست و ما باید خودمان را برای مسابقات بعدی آماده کنیم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید برنامه‌ریزی اصلی خود را برای مسابقات آتی انجام دهند تا بتوانیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنیم. احتیاج داریم که در رقابت‌های بعدی با برنامه بهتری مقابل لبنان حاضر شویم.

کارشناس بسکتبال درخصوص عملکرد مهران حاتمی در این سه بازی خاطرنشان ساخت: حاتمی قبلا هم مربی تیم ملی بوده و از این‌رو نمی‌توان گفت که بی تجربه است. نباید با یک باختی که مقابل لبنان به دست آمد درباره عملکرد حاتمی قضاوت کنیم. به این مربی باید فرصت بدهیم که بتواند برنامه‌های خود را در تیم ملی اجرایی کند. ما مدتها از سرمربی خارجی استفاده کردیم و حالا که به مربی داخلی اطمنیان نمودیم باید شرایطی را مهیا کنیم که حاتمی بتواند با شرایط خوب در تیم کار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز