آلومینیوم در اندیشه صعود

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۸:۲۶
کد خبر: ۵۱۴۴۹۳
آلومینیوم در اندیشه صعود
تیم فوتبال آلومینیوم به دنبال روزهای خوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اکبر محمودی ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه تیم آلومینیوم اراک برابر خیبر خرم آباد به هواداران و مردم اراک گفت: سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم مورد حمایت مدیریت و هیات مدیره باشگاه هستند و با تدابیر صورت گرفته مشکلات فعلی به زودی رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه پس از پیروزی شیرین تیم برخی از افراد درصدد بودند با شیطنت حلاوت این برد را به کام مردم تلخ کنند، افزود: خوشبختانه مردم فهیم اراک با درک صحیح از شرایط مثل همیشه پشتیبان تیم خودشان بوده و به جوسازی های صورت گرفته توجهی نمی کنند.

محمودی با بیان اینکه سوءبرداشت هایی از صحبت های مدیرعامل شرکت ایرالکو صورت گرفته است، تصریح کرد: اخوان از ابتدای حضور در شرکت همواره نگاه ویژه ای به باشگاه داشته و در این مدت بارها پیگیر وضعیت باشگاه بوده و بر حل مشکلات تاکید داشته است.

وی ادامه داد: مدیرعامل ایرالکو از آشفتگی وضعیت باشگاه و عدم برنامه ریزی و همچنین مشکلات بازیکنان و کادر فنی گلایه مند است و به اینجانب تاکید کرده تا با هماهنگی هیات مدیره به سرعت مشکلات موجود را رفع کنیم.

محمودی با تاکید بر اینکه بودجه مرتبط با باشگاه حاصل زحمات شبانه روزی کارگران و پرسنل زحمتکش شرکت ایرالکو است، گفت: باید بودجه باشگاه با یک برنامه ریزی مناسب و مدیریت صحیح هزینه و از حیف و میل هایی که در گذشته صورت می گرفته جلوگیری کرد. 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در پایان بر همراهی و همدلی مردم اراک، رسانه ها و مسئولین استان در حمایت از باشگاه تاکید کرد و افزود: در حال حاضر باشگاه نیازمند آرامش و دوری از حاشیه هاست و اینجانب نیز فعلا قصد ورود به برخی از مسائلی که در این چند روز توسط حاشیه سازانی که علاقمند به رشد و پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی در استان نیستند را ندارم و امیدوارم همه با کمک هم در پیشرفت ورزش استان تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز