تصمیمات مهم تکواندو در جلسه هفت نفره؛

رضایی: مسئولیت سنگینی دارم

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۶:۱۲
کد خبر: ۵۱۴۷۱۵
رضایی: مسئولیت سنگینی دارم
فدراسیون تکواندو پنج کارشناس این رشته را به عنوان اعضای جدید کمیته فنی معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون تکواندو پنج کارشناس این رشته را به عنوان اعضای جدید کمیته فنی معرفی کرد، بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی، محمد احسنی فروز، سیروس رضایی، حسینعلی نظری و زهرا سروی به عنوان اعضای جدید، به همراه محمد اسماعیل آذرپاد، سعید مهیمن وغلامحسن ذوالقدری به عنوان اعضا کمیته فنی فعالیت دارند. بدین ترتیب با ٥ عضو جدید و دو عضو قدیمی و عدم حضور ذوالقدری، تعداد اعضای کمیته فنی فدراسیون به عدد ٧ رسید.البته رییس کمیته فنی هنوز مشخص نیست . تصمیم های مهم تکواندو به 7 نفر واگذار شد.

ناکامی تیم ملی مردان در رقابت‌های جام جهانی و جایزه بزرگ باکو، با استعفای سرمربی تیم ملی همراه شد. استعفایی که خیلی زود مورد موافقت فدراسیون تکواندو قرار گرفت و حالا چندماهی است که مسئولان فدراسیون تکواندو در صدد انتخاب سرمربی تیم تکواندوی مردان برآمده اند. انتخابی که با توجه به شرایط تکواندوی ایران و جایگاهش در دنیا کار ساده ای نیست.درچنین شرایطی فدراسیون تکواندو درنظر دارد انتخاب سرمربی تیم ملی را براساس خرد جمعی انجام بدهد.

سیروس رضایی به عنوان عضو جدید و رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو درباره این کمیته گفت: طبق اساسنامه فدراسیون مرجع اساسی تصمیم گیری در فدراسیون تکواندو کمیته فنی است اما هنوز جلسه ای تشکیل نشده و نمی توانم درباره برنامه های این کمیته خیلی توضیح داد. اما آنچه درمیان قابل توجه است استفاده از خرد جمعی در تصمیمات مهم فدراسیون است. به هرحال چند تفکر درکنار هم قرار گرفته است و این باعث ایجاد طوفان فکری و گرفتن تصمیمی با ضریب اشتباه کمتر است.دنیای امروز دنیای جزییات است. کلیات را که همه می دانند.اما اگر به جزییات اشراف پیدا کنیم می توانیم به تصمیم درست برسیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو افزود: رقابت‌های قهرمانی جهان اواخر خردادماه برگزار می‌شود و موفقیت در این رقابت‌ها مهم ترین هدف فعلی ماخواهد بود. البته بازی ها کشورهای اسلامی را هم در پیش داریم اما توان ما در این رقابت‌ها بالاست و نباید خیلی از این جهت نگران باشیم. از حالا باید به فکر کسب قهرمانی مجدد در رقابت‌ها جهانی به میزبانی کره باشیم.به همین دلیل نگرانی بابت زمان نداریم و می توانیم سر فرصت برای برنامه های تکواندو تصمیم بگیریم.

رضایی به انتقادهایی که این روزها به تکواندو وارد است اشاره کرد و دراین باره گفت: ما همه برروی یک کشتی قرار گرفته ایم و باید تلاش خود را در جهت اعتلای تکواندو به کار ببندیم.به نظرم هرکسی که در کمیته فنی حضور دارد مسئولیت سنگینی را برعهده گرفته است.من وظیفه خودم را دشوار می‌بینم. چراکه متعهدم تا بهترین تصمیم را در جهت پیشرفت تکواندوبگیرم. به هر حال نقد و انتقاد همیشه بوده و لازم است و در برخی مواقع راه را هم نشان می دهد اما ای کاش این انتقادها براساس واقعیت‌ها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز