صحبت های تند مهاجری علیه برگی زر و مظلومی!

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۷:۴۳:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۸۶۶
صحبت های تند مهاجری علیه برگی زر و مظلومی!
سرمربی سیاه جامگان در نشست خبری خود علیه مظلومی و برگی زر صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا مهاجری سرمربی سیاه جامگان در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان با شکست 2 بر یک پدیده خاتمه یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفم برای آقای مظلومی که یک روز قبل از بازی ما با استقلال خوزستان می‌رود و با مدیرعامل تیم عکس یادگاری می‌گیرد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته با توجه به اتفاقاتی که افتاد فقط توانستیم روی مسائل روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم و امروز هم دیدید که در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهترین بازی خود را ارائه دادیم و واقعا بدشانس بودیم از این جهت که دو بار به تیر دروازه زدیم و در دقیقه 92 روز غافلگیری گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه با انتقاد از هادی برگی‌زر مدیرعامل پیشین تیمش خاطرنشان کرد: مدیرعامل سابق تیم خودش را مربی می‌داند و بدون اینکه حق امضا داشته باشد با پرویز مظلومی وارد مذاکره می‌شود. تیم ما در فرودگاه است اما او با مظلومی عکس می‌گیرد و او را به عنوان سرمربی جدید معرفی می‌کند. متأسفانه شوشتری هم اسیر سیاه‌بازی او شده است. تعجب من از این است برگی‌زر چگونه مدیری است که دو هفته در تمرین ما نبوده آن‌وقت با بازیکن ما تماس گرفته و گوشی را به پرویز مظلومی می‌دهد. امروز با نمایشی که داشتیم شرافت را معنی کردیم. 20 روز پیش می‌خواستم بروم اما با التماس مرا برگرداندند ولی در این مدت فقط با کارهایشان تیم را بهم ریختند. رضا مهاجری مثل مادری است که از حق فرزندش می‌گذرد تا او را از بین نبرند. بازنده امروز کسانی هستند که با شیطنت‌هایشان قصد ضربه زدن به تیم را داشتند.

مهاجری تصریح کرد: به احترام هیئت مدیره و مدیرعامل به کارم ادامه دادم. با دروغ و سیاه‌بازی نمی‌شود کار کرد. آقایی که توان نداری مربی عوض کنی چرا این حرف‌ها را می‌زنی. چرا من امروز روی نیمکت نشستم؟ این آقایان آمدند تا پدیده را نابود کنند. مدیرعامل پیشین باشگاه می‌خواست به من بازیکن بدهد اما من زیر بار نرفتم. همین مدیرعاملی که چند روز پیش برکنار شد می‌رفت لیگ دو رایزنی می‌کرد تا به او تیم بدهند. در واقع او مدیرعامل اصلی باشگاه نبود و هزینه را فرد دیگری پرداخت می‌کرد. او دروغگویی بیش نیست.

وی خاطرنشان کرد: در فوتبال خراسان مربیان زیادی مثل فیروز کریمی و فرهاد کاظمی آمدند و کار کردند اما همه آنها تیم‌هایشان برای بقا می‌جنگید اما وقتی منِ بومی سرمربی تیم هستم توقع دارند تیم را قهرمان کرده یا سهمیه آسیایی بگیرم. این افراد می‌خواهند بلایی که سر ابومسلم آوردند سر ما هم بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره آینده‌اش در باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: باید بنشینیم و صحبت کنیم. جعفرزاده و برگی‌زر باید جمع کنند و بروند. 6 سال است در فوتبال خراسان به عنوان سرمربی کار می‌کنم زمانی که شیرین‌فراز را از همین آقا تحویل گرفتم ببینید چه اتفاقاتی در آنجا رخ داده بود. من دست روی زانو خودم گذاشتم بلند شدم و اهل لابی کردن نبودم. با همه مشکلات تیم پدیده ساختم و این تیم را به دندان کشیدیم. اگر احساس کنم نمی‌توانم کار کنم خودم می‌روم و نیازی نیست که مربی را شبانه بیاورند و آخر هم نتوانند کاری از پیش ببرند.

مهاجری عنوان کرد: من موقع رفتن دست می‌دهم و خداحافظی می‌کنم اما این افراد به فوتبال چسبیده‌اند. آقای برگی‌زر! 5 سال است به تو تیم نداده‌اند؛ در کوره دهات هم به تو تیم نمی‌دهند. خاک بر سر من که مدیر تیمم تو هستی. معاون دادستانی گفته واعظ‌زاده و وطن‌خواه مدیران باشگاه پدیده هستند. من قول می‌دهم اگر مشکلات تیم حل شود و آقایان بروند ما از مقام هشتم کمتر نخواهیم شد به شرطی که واقعا آقایان بروند. بروید ببینید با بازیکن تیم من چه کار کرده‌اند. آقایی که توان، لیاقت و وجاهت قانونی نداری چرا می‌روی مربی می‌آوری به چه قیمتی و کجا می‌خواهیم برویم. بروید رزومه کاری آقایان را ببینید و بفهمید چرا پایین جدول هستیم. مگر بزرگتر از فیروز کریمی و فرهاد کاظمی داریم؟ همکاران ما بد هستند؟ رسول خطیبی آمد از من رخصت گرفت و من هم برایش در تیم سیاه‌جامگان آرزوی موفقیت کردم.

نظر شما