داوری صحنه خاصی نداشت

مرفاوی: می دانستیم با تیمی بازی داریم که ساختار خوبی دارد

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۵:۲۲
کد خبر: ۵۱۴۸۷۴
مرفاوی: می دانستیم با تیمی بازی داریم که ساختار خوبی دارد
سرمربی تیم صبای قم گفت: می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که چند سال است ساختار خوبی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صمد مرفاوی سرمربی صبای قم پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: در ابتدا برای عدم حضورم در نشست خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که چند سال است ساختار خوبی دارد، بازیکنانش هماهنگ هستند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند. برای این بازی به خاطر مشکلاتی که داشتیم فقط یک روز تمرین کرده بودیم. تیم ما فقط روز سه‌شنبه تمرین کرد و زمان کافی را نداشتیم تا مانند تیم ذوب‌آهن کار تاکتیکی انجام دهیم. با توجه به شباهتی که شکل بازی تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی با هم دارند کمی توانستیم خلاء تمرین را جبران کنیم. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم، به موقعیت‌های خوبی برسیم و به گل هم دست یابیم.

سرمربی صبا با اشاره به اینکه بازی کردن در زمین ذوب‌آهن سخت است، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی چند بار نوع و شکل بازی‌اش را تغییر می‌دهد و تغییر تاکتیکی ایجاد می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کردند و توانستند تیم خوب و منظم ذو‌ب‌آهن را شکست دهند و به سه امتیاز برسند.

مرفاوی درخصوص اینکه گفته می‌شود تیموریان و چشمی مورد توجه باشگاه صبا قرار گرفته‌اند، گفت: نام این بازیکنان بیرون از مجموعه صبا مطرح می‌شود اما هنوز مذاکره‌ای به صورت جدی با آنها انجام نشده است.

وی در پایان راجع به داوری گفت: داوری صحنه خاصی نداشت که به ضرر دو تیم باشد. به نظرم قضاوت این دیدار متعادل بود و داور به خوبی توانست بازی را کنترل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز