ناصر محمدخانی در گفتگو با برنا:

پرسپولیس با برد تراکتور راه قهرمانی را هموار می کند/ دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵:۵۴
کد خبر: ۵۱۵۴۰۵
پیشکسوت پرسپولیس به کسب نتیجه در دو بازی با تراکتورسازی و استقلال امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر محمدخانی درخصوص بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: در چند سال گذشته این یکی از بهترین و آماده ترین تیم های پرسپولیس است و شانس اصلی قهرمانی نیز به شمار می رود اما در آن طرف هم تراکتورسازی تیمی آماده است و برای قهرمانی نیاز به کسب امتیاز در این بازی دارد.

او در ادامه با اشاره به خطوط تهاجمی و تدافعی دو تیم افزود: همه در این خصوص که پرسپولیس امسال در فاز دفاعی فوق العاده ظاهر شده هم نظر هستند و سرخپوشان در کنار گل نخوردن در فاز تهاجمی نیز به نوعی بازی می کند که تماشاگران و هواداران از بازی این تیم لذت می برند و فکر می کنم این برای رضایت یک هوادار که ما پیشکسوتان هم در این طیف قرار داریم کافی است.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره نتیجه بازی نیز گفت: فکر می کنم پرسپولیس با دو گل به برتری دست پیدا می کند البته حتما پرسپولیسی ها می دانند که دو بازی سخت دیگر نیز بعد این بازی در پیش دارند که مهمترین بازی دربی است. همان گونه که می دانید دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و نباید بچه ها فاصله امتیازی خود با استقلال را ملاک برتری قرار بدهد و حتی پیروزی پرگل مقابل تراکتور هم نباید باعث شود بازیکنان دربی را با این بازی مقایسه کند.

محمدخانی همچنین اظهار داشت: تنها وجه اشتراک بازی تراکتور و استقلال این است که توجه نکردن به حواشی و تمرکز تیمی باعث انسجام تاکتیکی بیشتر می شود و من معتقدم نقطه قوت پرسپولیس در این فصل انسجام تاکتیکی و همدلی و اتحاد و رفاقت میان بازیکنان است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز